Evans - Mot Storybrook!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Om Elijah har tur så är Blake fortfarande vaken när han kommer hem. Då passar han på att ha lite kvalitétstid med sin son. Han jobbar ju så mycket inför alla filmpremiärer och reklamer.


Blake växer så det knakar och hans födelsedag börjar närma sig med stormsteg. 


När Jun & Elijah var i Shang Simla köpte ju Elijah lite böcker. En av de böckerna innehöll ett recept på hur man gör vårrullar. Jun var såklart tvungen att prova, och resultatet blev hur bra som helst! 


När Elijah & Jun lägger sig på kvällarna summerar de alltid hur deras dag har varit. Jun som fortfarande är mammaledig berättar om alla nya saker som Blake lärt sig och Elijah berättar om alla kändisar han träffat. Plötsligt kommer de in på ämnet barn. Blake måste ju få sig ett syskon! 


Om de får ett till barn kommer ju huset att vara för litet, och hur ska dom kunna bygga ut det på den här lilla tomten? Och de bor ju i en av simvärldens livligaste städer... Kanske är det bäst att satsa på ett riktigt familjeliv och flytta till en ny stad. Om karriärerna tillåter det förstås!


Blake har vuxit upp och precis börjat skolan! Han har fått höra ryktet om flytten - Elijah och Jun trodde att han skulle bli ledsen, men icket. Han ser fram emot det, han vill träffa nya människor och skaffa nya kompisar! 

Rätt som det är ploppar Juns mage ut och hon förstår direkt att hon är gravid. Detta ser Jun och Elijah som ett konfirmerat tecken på att det är dags att flytta! Redan samma kväll börjar de packa ihop lite saker. Snart lämnar de Bridgeport och åker mot en annan stad, vid namn Storybrook. 


Dailysims

Hej, när mina bebisar föds i sims3 så föds dem svarta typ? Jag kan inte byta skin heller för jag använder mastercontroller men där kommer jag bara till Stylist..

Viola

Det syns redan nu att Blake kommer bli lik Elijah!

Ingeborg

wcif förkladet på väggen

DS

Mina bebisar föds afrika bruna (inte svarta) men liksom "tan" och alla gör det, sökt på google osv men jag tror det beror på ett skin men jag vet inte. Har ett brunt skin från S-club men ååh :/

emelie

Så himla söt Blake är! :)

Ida

Inläggen är så spännande. Din blogg är jättebra!

Kajsa

Varför handlar det bara om Evans?

Svar: För att det är min absoluta favoritfamilj.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?