Evans - Förväntningar

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Jun har redan gått igenom halva graviditeten, men det syns knappt. Elijah längtar efter deras bebis, men är samtidigt livrädd för hur man är som förälder. Han tvivlar inte på att Jun kommer vara en bra mamma, men kommer han att vara en lika bra pappa? 


Elliiinn~

Din blogg är så bra!, det är som att läsa typ en serietening ;) . Mitt Sims fungerar tyvärr inte nu men vi ska fixa det ist sitter jah timmar framför din blogg och går igenom alla katerogier och väntar på ett nytt inlägg ;D. Jag är typ beroende av din blogg :'). Har du en bild på jun innan hon blev gravid? ( alltså typ en sån här bild ;) ) om du har det skulle det va kul men ett inlägg med det tacksam för svar KRAM ELIN ;*

Svar: Om du kollar igenom kategorin familjen Evans hittar du säkert bilder på henne. Och tack så mycket! <3
"Kaka"

Elliiinn~

Tack för svaret!:)

Alice & Sanne

Var kommer bikinin/underkläderna ifrån? Så gulliga bilder!

Viola

Åh jag tror att deras barn kommer bli så himla fin/a! :D

Cherry's Sims

Vad spännande :) Tror deras barn kommer att bli riktigt underbara! Älskar sättet du skriver på förresten, det och dina fina bilder gör din blogg jättekul att läsa ;)

elin

du har möjligtvis inga tips på ytterkläder till årstider som dom använder på vintern? har inte hittat några fina någonstans :/

Svar: Om jag hittar några snygga utekläder som fungerar bra i spelet kommer jag absolut att göra ett inlägg om det! Men kolla gärna i min kategori "Downloadstips" och om du inte hittar något har jag googlat lite: http://goo.gl/taZBos
"Kaka"

simmarsmulan

Gud vad fina bilder!

Sofie

Hänger alla dina familjer ihop? :3
Btw, hittade din blogg idag och har läst varenda inlägg, love it!

Svar: Alla inom tex "Familjen Evans" hänger ihop :) och tack!
"Kaka"

Isabelle

Blogga oftare! Din blogg äger nått sjukt <3

Alice & Sanne

Hej!
Jag vet inte om du fick våran fråga så vi ställer den igen! ;)
Var fick du bikinin/underkläderna ifrån? Så snygga!

Svar: Ja jag har fått eran fråga, men om ni läser ett inlägg jag skrev häromdagen så ser ni att jag ska svara på alla WCIF's vid ett senare tillfälle. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?