Familjen Evans är tillbaka

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att fortsätta spela på familjen Evans. Jag har dock ingenting planerat för dem, så det skulle vara kul om ni ville ge lite förslag på hur ni vill att deras liv ska bli. 



Sen vi såg familjen Evans sist har Blake hunnit bli tonåring. Han är slabbig av sig och sover riktigt tungt, gärna så länge som möjligt. Men sen så älskar han naturen och tar sig gärna en joggingrunda ibland eftersom att han är atletisk av sig.


Han har även börjat övningsköra med sin pappa Elijah! Svårt är det. Många kärringstopp, skrik och "nu dör vi"-känsla över det hela. 


Blake spenderar mycket tid på sitt rum. Antingen så fördriver han tiden med att spela schack eller så tränar han. 


Jun har börjat få nya vänner i Storybrook County. En kväll går hon ut med en arbetskollega. De besöker en av stadens klubbar, det visar sig dock vara lite folk där. De tar sig ett vinglas eller två, pratar om livet.

...och även Blake har skapat nya bekantskaper. På gymmet möter han en tjej vid namn Sandi Pettersson. Sandi vet mycket väl vem Blake och hans familj är pågrund utav deras kändisskap, de börjar prata och en ny vänskap växer fram. 


Han till vänster om dig

Jag tycker att Brooke ska bli emo och en rebell

Samma man

Jag tycker att blake ska bli en riktigt smart kille som kommer att jobba inom polisyrket!

Anti-emo1

Jag tycker att Brooke ska vara väldigt tjejig (lite fjortis-aktig), en som är lite slampig och som gillar att festa osv. Ja, you know what I mean.

Anti-emo2

Jag tycker att Brooke ska vara väldigt tjejig (lite fjortis-aktig) en som är lite slampig och som gillar att festa osv. Ja, you know what I mean.

Cornelia

Jag tycker Brooke ska bli gay, var längesen jag såg ett gay par faktiskt så det hade varit roligt :)!

Cornelia

Nej men jag menar ju Blake, hahah :s

Märta

Brooke kunde bli en sån där perfekt tjej som bor halvägs ut på landet med en hund, några katter och kanske till och med en häst!! Men se till att hon får finna sin kärlek först.

Agnes

Älskar verkligen att läsa om familjen Evans! En fråga; Hur kan det vara så bra kvalité på bilderna som du tar? :)

Svar: Har ett bra grafikkort! :)
"Kaka"

Maja

Kan inte syskonen (eller bara ett av dem) flytta ut och bara vara en sann festprisse med allt vad det innebär? Eventuellt Brooke då om du vill fortsätta med generationerna. Bara ha fester och låta henne resa osv och sen skaffa ett barn så familjen lever vidare

Svar: Ja, kanske det! Jag vill dock att båda ska gå universitetet först... Men din idé lät faktiskt väldigt lockande. Tack så jättemycket för kommentaren! :D
"Kaka"

Lilly

Jun är så söt :D

Rolo

Tycker väldigt mycket om Blake! ;D

Isabelle

Vart har du hittat Blakes hår? :)

Anonym

Jag skulle ladda ner stoorybrook county eller vad den heter, jag tog island paradiso eftersom att jag har det spelet, sen står det när jag ska ladda ner den att jag inte har den senaste uppdateringen, men när jag kollade stog det att jag hade den senaste? Vet du vad problemet är?

Svar: Nej, jag kan tyvärr inte svara på det. Har du provat att googla runt lite? :D
"Kaka"

Anonym

Hur laddar man ner saker till exchange?

Svar: Hur man laddar ner saker från exchange? Förstår inte riktigt frågan, hehe. Vad är det exakt du behöver hjälp med? :)
"Kaka"

Simson

Vart kan man hitta U.S.A "affischen" som finns i Blakes rum?



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?