TS4: Lockwood - Förberedelser

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

De senaste veckorna har Ariana haft väldigt ont i magen... eller ont i magen kanske är fel uttryck, det är mer en konstig känsla hon inte upplevt förut. Hon misstänker och hoppas att det är en liten bebis som ligger där, men vågar inte hoppas för mycket... för tänk om fallet inte är så, då blir man bara besviken. 


Men magen slutar inte vara uppblåst... eller växa! Ariana tar därför modet till sig och berättar för Mason att hon tror sig vara gravid. Även om de planerat för en liten bebis är hon nervös för hur han ska reagera... men Mason blir bara glad och höjer näven i luften!


Med det lyckliga beskedet bjuder Mason över en av hans nyfunna vänner för att berätta den glada nyheten. Kompisen verkar inte bry sig alltför mycket utan tycker bara att "ja, det är väl alltid mysigt med bebisar". Mason bryr sig inte om hans icke exsiterande entusiasm... han är bara lycklig över det faktum att han och hans livs kärlek ska sätta ett liv i världen! 


I och med alla humörsvängningar och det illamående som en graviditet innebär gör Ariana inte så mycket ansträngande om dagarna. Ibland åker hon till jobbet. Det är i och för sig inget ovanligt att hon sitter vid datorn och spelar eller programmerar eftersom att det är det hon tycker om... tänk vad skönt det kan vara att bara vara hemma iallafall!


Och när Mason inte är på jobbet tar han itu med allt som måste lagas där hemma, han vill vara säker på att ingenting är trasigt eller farligt för den kommande bebisen.


Förutom det tar han hand om sin älskade så bäst han kan. Massage är väldigt uppskattat nu när Ariana har så ont i ryggen.

...och graviditeten går inte längre att dölja! Ariana har kommit över den fasen med ledsna humörsvängningar och njuter nu av den härliga känslan av en bebis i magen. 


violassims

Alltså åh dina bilder och ditt skrivande! Så himla mysigt inlägg!

Svar: Tack! :D
"Kaka"

poppan

hej hej! jag undrar bara om du kan/vill lägga ut deras hus på sims 4 så att andra kan ladda ner det! det skulle vara väldig roligt!

Svar: Det är inte jag som gjort exakt hela huset från grunden så jag vet inte, känns inte riktigt okej att lägga ut det. :)
"Kaka"

Anonym

Undrar en sak. Vilket tycker du är bäst? Sims 3 eller 4? :)

Svar: Jag tycker att The Sims 3 är bäst, HITTILS. Men då måste man tänka på att när jag tänker mig The Sims 3 så tänker jag med ALLA expansionspaket, prylpaket och allt mitt CC. Jag har verkligen börjat gilla The Sims 4 mer, spelet har verkligen potential! :)
"Kaka"

Sofie

Så himla roligt att läsa om familjen Lockwood! Du har en av de bästa simsbloggarna!

Svar: Tack så mycket fina du!
"Kaka"

Sandy SIMSINSPACE

Åh, vad roligt med en bebis! :D

Svar: Jodå! Jobbiga att ta hand om dock... haha
"Kaka"

Robex Lundgren

snyggt



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?