TS4: Lockwood - Flörtiga kakor

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Mason och Ariana har nu gått på ett flertal dejter och blir bara mer förälskade, skulle man se några som dem in real life skulle man känna en så enorm avundsjuka över den kärlek de delar för varandra. 


Hemma i huset rullar livet på som vanligt och Mason är så galet lycklig. Det går bra i jobbet, han har en flickvän han älskar och en ekonomi som är på bättringsvägen. 

Efter dejten med Ariana kan Mason inte släppa taget om den där pirrande känslan i magen. Han bakar till och med flörtiga kakor bara för att!


LIlla sims älskaren

Hej! jag bara älskar dina sims historier! särsillt denna om Mason. Hela din blogg är underbar. Av alla bloggar jag sett är denna bäst!! jag går in på den varje dag för att kolla om du lagt upp ett nytt inlägg!! // ditt största fan

Svar: Åh, tack så mycket fina du! <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?