God jul!

| Postat i: Allmänt
Ville bara kika in här och önska er en riktigt god jul! Tack för det gångna året och tack för att ni klickar in er här varje dag för läsa mina inlägg. Jag vet att jag är väldigt frånvarande och inte alls bloggar lika mycket eller med samma passion som tidigare, men förhoppningsvis får jag tillbaka inspirationen snart. Tänkte passa på att skriva det nu eftersom man aldrig vet när jag skriver nästa gång. 

TACK FÖR ATT NI FINNS - och god jul!

Ariana & Mason ville också hälsa er en god jul, även om de inte har mycket till julkänsla har de åtminstone slängt upp julgranen och tagit på sig töntiga jultröjor för att fira sin första jul tillsammans. Mer om dem vid ett senare tillfälle.


Anonym

Härliga bilder! :) god jul och njut av ledigheterna (förhoppningsvis) med nära och kära :)

Svar: Inte mycket till ledighet här, redan imorgon återgår jag till jobbet. :D
"Kaka"

Carro - geek n' gamer

God Jul! :D Kramisar Carro

Fiona Underland

God Jul! Kram :)
Jag saknar att läsa dina inlägg och jag saknar att se nya bilder från ditt spel. Jag har själv inte tillgång till TS4 och din blogg är en av de få bloggarna som finns om spelet. :P

Svar: Vad kul att höra! Jag har tidsinställt inlägg idag, några dagar framåt och några stycken i januari. :)
"Kaka"

Simsligt

God jul! Hoppas att du haft ett bra julfirande :)

Svar: Tack! Detsamma :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?