WCIF: Selfieposer, iPhone, Anas hår, bikini, soffa & stolar

| Postat i: TS3: Where Can I Find
Svar: Poserna har jag redan tipsat om tidigare och du hittar det inlägget [här] och iPhonen [här].

Svar: Anas hår hittar du [här] och bikinin [här]. Och vad kul att du gillar min blogg, tack så mycket! Det är sånahär kommentarer som gör att man vill fortsätta blogga. 

Svar: Soffan hittar du [här] och den tillhör egentligen ett set som du hittar [här]. Stolarna hittar du [här] men de tillhör också ett set som du hittar [här]. Både soffan och stolarna är gjorda av samma skapare - Gosik som är en av mina absoluta favoriter på TSR.




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?