WCIF: Cassies underkläder & klänning

| Postat i: TS3: Where Can I Find
 
Svar: Bh:n kommer från expansionspaketet In i Framtiden och trosorna kommer från prylpaketet Sovrum & Badrum. Klänningen har jag redan bloggat om, ni hittar det inlägget [här].


SimZims

Oj herregud, vad förvånad jag blev när jag såg det där xD

Svar: Haha, varför? xD
"Kaka"

SimZims

Jadu, har aldrig sett något sånt innan osså stod jag där lite random kändes det som :3

Svar: Menar du sättet jag gjort inlägget på eller? :)
"Kaka"

SimZims

Tja, bilden mestadels.. :) Men om det var så du menade med hur du hade gjort inlägget så jaa



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?