WCIF: Cassies hår

| Postat i: TS3: Where Can I Find
 
Svar: Hej! Du hittar håret [här] från min favoritskapare Beaverhausen.


trololo

Vad tycker du om EP'n husdjur?

Svar: Jag tycker inte så mycket om det tbh... kul att ha husdjur men jag lessnar på dem väldigt fort och slutar alltid med att en sim kommer och hämtar husdjuret för att mina simmar inte orkar ta hand om det. Skulle lätt kunna klara mig utan husdjurs EP't!
"Kaka"

Ines

Hur många simsveckor och dar har du spelat på familjen Evans?:))

Svar: Jadu, det är sjukt mycket med tanke på att jag började med familjen i Januari 2013. Kan tyvärr inte kolla hur många simsveckor osv det är eftersom att släkten har bytt stad många gånger osv. :)
"Kaka"

Cocco

WCIF: Håret på din header, det med lila på topparna! :)

Svar: Ledsen men jag kommer tyvärr inte ihåg vart det kommer ifrån. :( men om jag hittar det kommer jag absolut lägga upp ett inlägg osv!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?