Skapelser: Hus

| Postat i: Skapelser, TS3: Downloadstips
Godkväll mitt i natten! Jag har en rolig sak att dela med mig till er... Jag har för första gången bestämt mig för att ladda upp ett av mina hus! Har nämligen suttit och byggt, inrett och knåpat större delen av kvällen och är hyfsat nöjd. Tanken är att Cassie ska flytta in i detta hus när hon har en partner! Hennes lillebror Damon kanske också får komma med. 

Det finns en version utan möbler och en med. Laddar ni den version med möbler kommer ni alltså få med en massa custom content - jag ansvarar inte för eventuella fel eller buggar. Kom även ihåg att jag har alla expansionspaket och nästan alla prylpaket, så möblerna osv kan se lite annorlunda ut i ditt spel. Lämna en kommentar ifall du laddar ner det, vad du tycker om huset och speciellt om du ska använda det i din blogg eller liknande, då vill jag ju kolla in det! :D 

 
[Ladda ner den omöblerade versionen]
[Ladda ner den möblerade versionen]


SimZims

Åååh vad FINT!! Tänker ladda ner det och låta min PGC arvinge flytta dit när hon ska ut ur huset hon bor i nu... Hon är bara småbarn, men bra att planera i förväg kanske

Svar: Haha tack så mycket! Antar att du kommer att blogga om det, ser fram emot det!
"Kaka"

Simsälskaren.

Wow, vad fint hus O.o
Försöker också lära mig att bygga fina hus.

Svar: Tack!
"Kaka"

thesimslife

Jätte snyggt, tänker absolut ladda ner det sedan då man har en ny dator :)

Svar: Tack! Men ny dator?
"Kaka"

Alexandra

Älskar inredning- och utesmaken på huset! Ser ut som ett familjehem blandat med trädgårds insperation som jag äääälskar. Bra jobbat! ♥

Svar: Tack! ♥
"Kaka"

thesimslife

haha, förlåt. xD
jag får en ny dator snart, så tycker inte det är någon ide att ladda ner något till sims förens jag fått en ny dator.
Denna har virus å krånglar osv. ^_^

Svar: Jaså! Synd, hade velat se någon använda det i spelet :D
"Kaka"

Tuva

Åh så fint!
Önskar jag också kunde bygga såna fina hus! ;)

Svar: Tack så mycket! Det är bara att börja bygga då! :D
"Kaka"

CHAOS

Verkligen superfint! Om jag får igång spelet någon dag kommer jag nog garanterat att ladda ner det! :D

Svar: Tack! :D Hur kommer det sig att ditt spel inte fungerar?
"Kaka"

viktoria

Hej har presis laddat ner det och fick lite andom möbler men det gör inget.

ps: älskar din blogg även din egna utan sims om du fattar vad jag menar :P

Svar: Ja, om du laddade ner den versionen med möbler så får du med "lite random möbler" haha. :) Menar du min personliga blogg? :D
"Kaka"

Nån som undrar

Wow vilket hus! Du tar så fina bilder. Hur fotade du taket?

Svar: Tack! Jag lutar bara kameran så man är så nära golvet som möjligt så blir taket synligt. Men för att få tak måste man lägga golvplattor över hela huset :)
"Kaka"

Lollo

Hur fint som helst! Laddar ner det just nu! Suger på att bygga hus så laddar alltid ner hus (: Kommer låta min ''Generations spelar familj'' flytta in i det, men måste nog bygga ut det med ett till rum. Faktum är att jag vart så inspirerad av dej så jag döpte familjen till Evans och snott lite namn från de x) Men jag spelar ''för mig själv'' typ. Har ingen blogg.
Hur som helst är du min favorit!

Svar: Åh, tack vad gullig du är! Tycker själv att jag är dålig på att bygga hus....
"Kaka"

viktoria

Ja, jag menar din personliga blogg hehe

Svar: Jaså! Kul att du läser den också haha :kr
"Kaka"

Lollo

När jag laddade ner den möblerade så kom inte de där möblerna med, utan det kom nån av de där möblerna ;o Det kom jätte fula möbler från grundspelet bara, utspridda som de inte ska vara. Varför blev det så? ;o

Svar: Det blir så om du inte har alla expansionspaket. Då ersätts det jag använt av något annat, från grundspelet te.x :)
"Kaka"

peter

SKRIV DIN KOMMENTAR

Peter

Wcif: Soffan, stolarna i köket?

Svar: Har svarat på det nu!
"Kaka"

PB

WCIF: Handfatet i badrummet, lampan vid tvättstället, köksinredningen & handdukshyllan?

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu.
"Kaka"

Jehn

Laddade precis hem båda dina hus. Så himla fina!! Jätteroligt att du delar med dig av dina skapelser! :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?