Nytt: The Sims 3 Övernaturligt

| Postat i: Allmänt

Kolla vad som ramlade ner i brevlådan idag! (eller rättare sagt min kompis brevlåda, vi bor nämligen grannar - samma byggnad, trappuppgångarna bredvid varandra så det var inte långt för mig att springa och hämta det). 

Jag har länge bojkottat Övernaturligt. Har inte gillat idén alls och har aldrig velat ha det. Måste erkänna att jag egentligen inte vill ha det nu heller, köpte det mest för att det finns så mycket bygg/köp-grejer. Det var väldigt billigt och två av mina kompisar ville också beställa andra expansionspaket, så då gjorde vi det tillsammans. Har beställt det från CDON.com och det tog drygt två dagar innan det kom. 


Cherry

Personligen älskar jag övernaturligt! Jag spelar inte så jätteofta med häxorna och de andra varelserna men alla saker som följer med gör det värt alla pengar. Speciellt kläderna till männen! :)

Svar: Ja, håller med dig! Orkar inte ens utforska de övernaturliga varelserna, det enda jag kollade n'r jag öppnade spelet var alla objekt och kläder haha ;)
"Kaka"

Sara, Simsdeluxe

Ska bli intressant och se vad du tycker. Ibland funderar jag själv på varför jag ens har det installerat då jag så himla sällan utnyttjar det. Funderar på att strunta i att installera det när jag byter dator sen.

Emma

hehe det där hade passat mig som handen i handsken ^^

Svar: Jaså! Hurså? :D
"Kaka"

Johanna

Hej vilket spel måste man ha för att kunna resa? Och när man reser får man se då när dom åker flyg osv?:)

Svar: Man måste ha The Sims 3 Destination Världen. Nej, man får inte se när de åker flyg. I min familj Evans har jag bloggat om en av mina simmar som reste, kolla gärna in det. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?