Evans - Tagen på bar gärning

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke och maken Dylan har bestämt sig för att slänga ihop en liten fest. Dels för att Damon fyller år men även för att återförenas med alla vänner till familjen som kommit hem efter deras semester. När gästerna anlänt är Brooke snabb och letar upp sin bror Blake för att ge honom en stor kram! 


Under kvällens gång växer Damon upp till en väldigt stilig tonåring. Istället för att fira sig själv eller vara med när de festas på nedervåningen sätter sig Damon och spelar lite tv-spel med sina vänner över internet för att sedan gå och lägga sig.


På söndagen, dagen efter, bestämmer sig Cassie för att gå ned till stadens gym för att träna (duh, vad annars brukar man göra på ett gym lolz). Att vara atletisk är en viktig del av hennes arbete som Buse.


När helgen är slut börjat självklart skolan i vanlig ordning. Inte mycket händer där men Damon följer med sin kompis Mayra hem. Det visar sig att hon och hennes familj bor i ett mycket välkänt hus. Elijah & Jun Evans köpte huset för många år sedan, alltså Damons morföräldrar och de bodde där tills dagen de dog. (Kolla gärna tillbaka i arkivet för att se när förra generationens Evans levde sitt liv där).


Cassie har numera en ytterst speciell klädsel i sitt nybefodrade jobb som Buse.


Brooke tar sig tid och äter middag med sin son Damon. Nyttig mat blir det inte... hamburgare och lökringar! 


Cassies tur har vänt och på natten blev hon tagen av polisen. De har fått reda på vad hon jobbar i yrket och körde henne sedan direkt till polisstationen. Om detta kommer att förstöra familjen Evans goda rykte återstår att se...



sofia

Hej! älskar din blogg *o*
Iallafall vart laddar du ner dina ögon, skin och ögonfransar? :)

Svar: Kul att du gillar bloggen, tack så mycket! Jag har ett inlägg där jag länkar alla sidor jag verkligen tycker om osv. Där ser du vart jag laddar ner ögon (&skins bl.a). Här har du en länk: http://simsing.blogg.se/2014/january/sidor-jag-laddar-ner-ifran-2.html
"Kaka"

Alexandra

Vad spännande! Dina inlägg dras till mina ögon :) Jag fick och får inspiration av dig att skapa en blogg och hur bra skriv teknik du har!

Svar: Tack! Kul att jag kan inspirera någon :>
"Kaka"

Elisa

Vad tycker du om att de kommer ta bort tonåringar från ts4?

Svar: Jag har inte hört att se ska ta bort tonåringar? Bara att de inte inkluderar toddlers :(
"Kaka"

Violassims

Dina bilder alltså!!! Helt underbara!! Och dina simmar :3

Svar: Tack duu! <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?