Evans - Lugn inflyttningsfest

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassie slänger ihop en inflyttningsfest nu när hon äntligen fått ordning på huset. Hon bjuder bara ett fåtal, men familjen är först på listan! Det var dock bara pappa Dylan som kunde komma. 


Cassie har blivit bekant med en tjej vid namn Ana. De har många gemensamma vänner och Ana tycker att Cassie ska komma över till henne någon dag, iallafall höra av sig så att de kan lära känna varandra bättre. Cassie blev lite skrämd över hur ivrig Ana var.


Klockan 21:00 är det dags för Cassie att åka till jobbet, så festen varvas ner och några utav dem samlas vid elden för att grilla lite marshmallows. 

...och sen var det dags för Cassie att rulla mot jobbet. Väldigt dålig timing var det eftersom att hennes lillebror Damon just hunnit komma till festen. (Honom ser ni i bakgrunden, springandes haha).


Natalie

WCIF Anas hår och bikini? PS. Älskar din blogg! Det är den bästa sims bloggen jag har hittat! Ta gärna en titt in på min blogg och kommentera något 😘❤️

Svar: Har svarat på det i 'dagens' WCIF-inlägg, kolla där! :)
"Kaka"

Erika

Jag verkligen älskar dina screenshots! Så snyggt redigerade! Hur gör du sådär så att det ser ut som att solskenet speglas i linsen? Tycker verkligen att det ser skitmysigt ut. :)

Svar: Tack du! <3 Jag använder mig av effekten "Lens Flare" i Gimp. :)
"Kaka"

Erika

Tack! Jag var tvungen att kolla upp hur man gör det på photoshop. Det blir liksom mer liv i bilderna! ^^

Svar: Absolut! :)
"Kaka"

SimZims

WCIF killens hår på första bilden? :) Tycker verkligen det är jättekul att du är igång med bloggen igen!

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu. Kul att det uppskattas att bloggen är igång igen, jag jobbar hårt med den, tack! <3
"Kaka"

Anna

WCIF mannens hår på första bilden? :)

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu!
"Kaka"

Anonym

Vilken stad bor din Sims familj i?:)

Svar: Den här: http://simsing.blogg.se/2014/january/storybrook-county.html :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?