Evans - Kär i kärleken

| Postat i: TS3: Familjen Evans
- VARNING FÖR 'NAKET' INNEHÅLL - 

Cassie kommer hem från jobbet kring klockan 03 så det redan börjat ljusna ute. Trots den tidiga timmen skickar hon iväg ett sms till Caesar i hopp om att han ska svara. Det gick bara drygt en halvtimme så körde han upp på gården.

Den natten blev det inget pratande, trots att det var anledningen till varför Cassie ville ses. Caesar hade stormat in i huset och betett sig som om det bara var en sak han ville göra. Trots stora öppna fönster och ytor brydde sig de inte. Cassie var som hypnotiserad av Caesars närvaro och var inte alls den viljestarka kvinna hon alltid varit. I hans närhet var han allt hon fokuserade på. Är hon kär i honom eller kär i kärleken?


Lisa

Älskar verkligen din sims familj, så himla intressant att läsa!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!
"Kaka"

Anonym

Haha men hur gör du så att dom har denna "ställning"?

Svar: Jag använder ett mod som heter poseplayer.
"Kaka"

Julia

Hej är det tapet med sån där text på, på första bilden vid köket? Om det är det, var hittar du den?

Svar: Nej, det är ett objekt som finns där man köper tavlor i köpläget. Jag kan göra ett WCIF-inlägg om det när jag hittar vart jag laddat ner det!
"Kaka"

Julia

Glömde fråga hur du ändrar "färg" på taket? Mitt är bara vitt

Svar: Man gör exakt likadant som när man lägger golv! :)
"Kaka"

Felicia

Du tar väldigt fina bilder. Älskar posen på bild 2. Cassie är riktigt snygg där!

Svar: Tack så mycket!
"Kaka"

Simsaren

Din blogg är jättebra! Tycker nog inte om Caesar, han är skum

Svar: Tack så mycket! Ja, Caesar är väldigt skum måste jag säga...
"Kaka"

Ines

Hur gör du så att en person som inte är med i ditt aktiva hushåll posar?💗

Svar: Jag använder mig av det här poseplayer add on:et: http://virtualartisan.blogspot.se/2012/04/pose-player-interaction-add-on.html
"Kaka"

Anonym

Hej jag har Sims 3, drömjobb, husdjur, leva livet, kvällsnöjen. Jag ska nog köpa universitet (eller va de nu heter) men då kan man ju gå till fik osv, om jag bor i staden birgersport finns de fik där? Jag bara älskar den staden:)

Svar: Det finns inte fik där, det finns endast i universitetsstaden eller i städer andra spelare gjort. :)
"Kaka"

Anonym

Jag såg i ett inlägg för länge sedan när ngn sim flyttade till birgersport han gick ju på ett fik?:)

Svar: Vilket inlägg menar du? :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?