Evans - Jakt

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Luigi som räddade Dylan från döden har nu blivit redigt bortskämd och sover numera i Cassies säng. Det gör henne ingenting dock, när hon inte har en partner i sitt liv går det precis lika bra med en stor och mysig vovve.'
 

På tal om det här med kärlek och en partner har Cassie numera börjat hänga på innerstans uteställen. Det är nästan aldrig någon där men hon spenderar gärna tid i baren med en drink i handen.

Och medans dottern Cassie är ute och gör stan osäker är Dylan ute och njuter av äventyret efter okända frön. Han har nyligen köpt samlingsassistenten och kan numera se vart allt han letar efter befinner sig.


Tyra

På vilket expanisonspaket har du familjen Evans?

Svar: Vad menar du? Jag har alla expansionspaket :)
"Kaka"

Tyra

Haha okej, hur får du liksom alla paket att fungera tillsammans eftersom att du har alla? Och wcif på cassies klänning.

Svar: Alla paket fungerar ju automatiskt tillsammans när man installerat dem, men väljer ju aldrig ett exansionspaket man vill spela på! För att vara ärlig förstår jag inte riktigt din fråga. Man spelar ju alla spel man har samtidigt :)
Jag svarar på din WCIF så fort jag letat upp sidan jag laddat ner klänningen på.
"Kaka"

SimZims

WCIF Cassies underkläder och klänning? :)

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?