Evans - Independent little girl

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Paige har fått sig ett staffli och har därmed börjat måla en hel del. För att vara så pass ung och oerfaren så är hon riktigt duktig! Den allra första tavlan hon målar är riktigt lik en bild av sig själv. Kanske är det så... men det vågar hon nog inte erkänna.


Förlusten av Luigi tynger ner Cassie och hennes prestation på jobbet blir lidande. Ett litet ofokuserat misstag gör så att hon än en gång blir tagen av polisen och tvingas spendera natten i fängelse. Sorgen över Luigis bortgång och ångesten över att vara en dålig mamma håller henne vaken hela tiden.

Paige har hållt sig vaken större delen av natten... men när hon inte orkar mer gör hon sig redo för sängen och kollar självklart om det finns några monster under sängen. Trots sin unga ålder förstår hon mycket väl vad som hänt hennes mamma. Trots att Cassie aldrig riktigt berättat det för henne så vet hon precis vad det är hon jobbar med.


Anonym

Kan man vara i fängelse?

Svar: Nja, det händer bara om de jobbar inom det kriminella. Det är ett rabbithole på polisstationen :)
"Kaka"

Olivia Jappz

Jag tycker att Cassie borde ta ledigt i några dagar/sluta på jobbet för att få mer tid med Paige, stackars Paige som får vara ensam hela nätterna för att Cassie är på jobbet, tycker dom skulle få nån mamma&dotters dag tsm. :3

Jehn

Blir alltid så inspirerad när jag läser din blogg! Familjen Evans är verkligen en favorit!
WCIF Cassies ytterkläder? Tröjan? Halsduken?

Svar: Jag ska försöka hitta det asap :)
"Kaka"

Kajsa

Paige är bara så söt! *-*

Svar: Ja, visst är hon!
"Kaka"

Sandy

Hej Kaka! Jag undrar hur du gör så att dina simmar målar så fina tavlor? Det blir alltid bara samma målningar för mig och hur ritar man sådana där fina ansikten? Hör det med stafflititet ifall du laddat ner det? Tack på förhand! Kram Sandy.

Svar: Nej, det är pga ett mod jag laddat ner. Du hittar det i det här inlägget: http://simsing.blogg.se/2013/september/mods-jag-anvander.html
"Kaka"

Mathilda

Var har du fixat staffliet? :)

Svar: Det är från något prylpaket/expansionspaket :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?