Evans - Grattis Paige!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Dagarna går och lillan Paiges födelsedag är här! Cassie ställer till med ett litet födelsedagskalas med nära och kära. Hennes lillebror Damon kommer såklart för att fira sin systerdotter tillsammans med några andra bekanta.


...Damon har även med sig en arbetskompis. En stilig man vid namn Erich, tydligen är han ytterst attraherad av Cassie och närmar henne snabbt med några raggningsrepliker. Cassie finner inte hans försök till att flörta särskilt attraktivt, trots att han är dödligt snygg har hon fortfarande tankar på Ana.


Med buller och bång bär Paiges kalas av och tårtan serveras. Cassie är så oerhört tacksam över att hennes dotter har så många som firar henne. 

Paige växer upp till en riktigt söt flicka med egenskaperna teknofob, geni och konstnärlig! Vart det blonda svallet kommer ifrån vet ingen, troligen från någon långt bak i släktträdet.


Mathilda

WCIF: Dom testerna på väggen på bild 5 :)

Svar: Vad menar du med "testerna"? :)
"Kaka"

Mathilda

jag menar texterna :)

Svar: Har svarat på det nu!
"Kaka"

Lifeasasimmer

Kan du inte lägga ut Cassie på mediafire så man kan ladda ner henne? Dina simmar är så fina! :)

Svar: Jag får se om jag gör det! Gör jag det så blir det senare, kanske när jag inte spelar med henne längre :)
"Kaka"

Sara, Simsdeluxe

Tänk att hon redan är ett barn! Vad fort det har gått! Jag hoppas verkligen att Cassie hittar någon att dela sitt liv med, speciellt ny när Paige börjar bli äldre och mer "självgående".

Olivia Jappz

Jag är nog 100 % säker på att hennes hår kommer från Dylan, Dylan var ju blond, eller hur? :p

Svar: Ja, så tror jag också att det är. Blev bara förvånad eftersom att det inte brukar gå så långt bak i släktträdet. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?