Evans - Boys will be boys

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Det är helg och familjen Evans bestämmer sig för att slänga ihop en liten get-together. Dylan och Brooke bjuder över sina vänner, men barnen får självklart vara med de också. Cassie dansar med lillebrodern och det märks att dans inte är deras starka sida...


En kille kommer fram till Cassie och erkänner att hon var väldigt fin ikväll. De börjar snabbt prata och flörtar tillochmed... tills killen erkänner att han redan är förlovad med en kvinna. Cassie tycker det är oerhört oförskämt och fel av honom att då flörta med henne så hon vänder ryggen till och går därifrån.

Hon hinner bara gå över vardagsrummet så kommer det fram en annan kille. En äldre man vid namn Caesar. De fattar snabbt tycke för varandra! Tydligen är han stylist, vilket Cassie redan hade anat... han såg ju så bra ut! 


Cherry

Tycker verkligen om familjen Evans! En av mina absoluta favoritfamiljer inom simscommunityt :)

Svar: Vad roligt att höra! Speciellt när simscommunityt är så stort ;) haha, tack så mycket du ♥
"Kaka"

Julia

Heej! Jag undrar vad Cessies hår kommer ifrån? Tack för svar! :)

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu! :D
"Kaka"

Simsly

Bra inlägg och mycket bra blogg!

Svar: Tack så mycket du!
"Kaka"

SimZims

Måste bara säga en sak, även om den saken är dum... DAMON ÄR SÅ SJUUKT FIN
Okej, resten av Evans också men ändå :P



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?