Downloadstips - Poser

| Postat i: TS3: Downloadstips


Anna

Eh, jag tror att du har länkat till Taxi-modet som du skrev om tidigare hihi :)

Svar: Oj! Tack så mycket för att du sa det till mig! Ska ändra det genast.
"Kaka"

Julia

Jätte fin blogg du har! Har läst och följt den länge men detta är min första kommentar. Ska skaffa en ny dator snart, vilken har du för du har får så fina bilder

Svar: Tack så mycket Julia! ♥ Vad roligt att du följt bloggen länge... när började du läsa och hittade du hit? Om du läser min FAQ så står det var jag har för datorer, här hittar du det inlägget: http://simsing.blogg.se/category/faq.html
"Kaka"

Julia

Tack för svaret! :-) Har följt den ett tag vet exakt inte när jag började men jag gillar att läsa om tips och sånt om sims så jag antar väl att det var så att du skrev om nått jag ville veta. Och då hittade jag andra saker jag gillade :-D

Tindra

Jag undrar vart man kan ladda ner hår och möbler någon stans till sims 3?

Svar: Jag har ett helt inlägg om det, om mina favoritsidor alltså. Här hittar du det: http://simsing.blogg.se/2014/january/sidor-jag-laddar-ner-ifran-2.html
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?