WCIF: Brookes skor, ögonbrynspiercing & gå-stol

| Postat i: TS3: Where Can I Find
 
Svar: Brookes skor kommer [härifrån] från skaparen PixiCat. Piercingen kommer från en skapare vid namn IN3S, du hittar den och många andra [här]


Svar: Gåstolen som kommer från världen Aurora Skies köper man egentligen från The Sims 3 Store. Men jag har laddat ner den gratis [härifrån]


Jossan

WCIF: gåstolen du använder till dina barn så dom lär sig att gå?

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu.
"Kaka"

Anonym

Hej! Jag visste inte riktigt vart jag skulle fråga detta. Men jag laddade ner gåstolen och massa andra saker från den där sidan i packages, de står att dom är i själva mappen. Men jag ser dom inte i launchern, ska dom synas där? Eller är dom i själva spelet? Tacksam för svar! Jätte bra blogg verkligen, älskar den :)

Svar: När det är packages-filer syns de inte i launchern. Har du gjort allting rätt ska de vara i spelet :)
"Kaka"

Felicia

Tack så mycket!! Ska genast fixa skorna



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?