Evans - Välförtjänt glass

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassie som är en väldigt nyfiken och smart flicka älskar promenaderna pappa Dylan tar med henne på. Hon gör även några försök till att fånga snöflingorna som vinglar ner från himlen. 




Luigi har nu växt upp till en lydig hund! Dylan är i full gång med att lära honom olika tricks. Att sitta är det enklaste och därmed det första han får lära sig. 

Brooke har äntligen börjat jobba igen efter all mammaledighet. Så när hon kommer hem om kvällarna belönar hon sig med en egengjord glass från den nyinköpta glassmaskinen. 


Cassandra

WCIF: Cassies barnvagn?
:)

Svar: Den kommer från expansionspaketet Leva Livet!
"Kaka"

Malin - MalinBelle.com

Efter att ha läst en hel del av dina inlägg & historier om dina simmar verkar det som att du/dina simmar kan göra mycket mer än vad jag kan i det vanliga sims-spelet (dvs. original The Sims 3). Är det för att du har så många expansionspaket installerade som dina simmar kan göra mer saker?
Jag tycker att just expansions-spelet Leva Livet låter som att de kan göra mycket mer saker men hur mycket stämmer det in?
Vilket expansions-spel skulle du rekommendera om man vill att sina simmar ska kunna göra mer saker?
Tack på förhand! :)

Svar: Ja, expansionspaket gör ju att du får fler möjligheter. Mycket fler saker du kan göra! Just därför det heter expansionspaket eftersom att det expanderar spelets möjligheter och sätt att spela. The Sims 3 Leva Livet gör att de kan göra mer saker, men det är begränsat till barnfamiljer och de yngsta simmarna. Jag kan inte specifikt säga vilket jag rekommenderar eftersom att jag har alla spel och därmed känner att jag inte kan "leva" utan något utav dem. Rekommenderar dig att kolla på gameplayvideos på youtube. :)
"Kaka"

Ines

WCIF glassmaskin?

Svar: Den är från The Sims 3 Store.
"Kaka"

Anonym

Vart kan man ladda ner det svarta barn håret? Det med lockar och 2 toffsar

Svar: Svarar på det i ett inlägg alldeles strax.
"Kaka"

Anonym

Oj skrev jag svart hår? Menade det bruna barn håret



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?