Evans - Oslagbar resa

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke fortsätter att utforska gravkammare... vissa gånger tar det längre din än andra. (TYDLIGEN så kan man dra i dessa lampor/facklor för att öppna en dold dörr eller liknande... det visste ju inte jag, alltså hann jag bli förbannad och skitarg innan jag kom på det).


I och med allt resande och alla gravkammare Brooke utforskat tror hon att det kommer vara en stor fördel i arbetet. Tänk vad mycket hon kan skriva, så mycket hon kan jämföra och hur många erfarenheter hon fått med sitt resande. 


Kärleken mellan Brooke och Dylan är märkbart stark. Och att de är i världens mest romantiska stad gör det inte sämre. Hjärtan flyger ovanför deras huvuden och alla kan se hur förälskade de är i varandra.

För att fira sin kärlek friar Dylan. Brooke hade aldrig sett detta komma, men självklart tackade hon ja! Det är Dylan hon vill spendera resten av sitt liv med, det är han hon vill ska bli pappa till hennes barn. Med en dyr förlovningsring på ringfingret kramar hon sin blivande make och viskar hur denna resan nu och föralltid kommer vara oslagbar.


Linnea

Vad fint par de är!

Thea

Nawww vad gulligt! De är jätte söta tillsammans! <3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?