Evans - Nektar

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke kollar utbuden av män på en av stadens dansklubbar. Det var dessvärre inga där trots att klubben utsetts som "kvällens hotspot" av den lokala tidningen. Men Brooke var glad ändå, hon träffade några väninnor och tog sig några drinkar innan hon ensamt gick hemåt.


En kort visit till Champs Les Sims, Frankrike hinner hon även med. Hon stannar inte där en vecka som hon hade tänkt, istället åker hon hem efter bara fyra dagar. Några gravkammare hinner hon utforska och nya människor hinner hon träffa... men det är inte särskilt kul att vara i världens romantiskaste stad när hon är helt ensam.


Väl hemma är det umgänge med kompisarna som gäller. Brooke finner det mycket enklare att umgås med sina killkompisar, okomplicerat och inget skitsnack. Många av dem känner hon sen gymnasietiden eller så är de bekant med hennes bror Blake. 

Extra nära har hon kommit Dylan Elmvid. De känner inte varandra sen tidigare, men självklart har Dylan hört talats om Brooke och familjen Evans eftersom att de är kända i Storybrook County. En blond, supersnäll och ambitiös kille som vet vad han vill i livet.

Brooke och vännerna bestämmer sig tillslut för att gå på en krogrunda inne i stan. Varför inte fira att det är helg liksom? Så Brooke häller upp det allra finaste och dyraste nektarjuicen hon tagit med sig från Champs Les Sims. Killarna uppskattar den goda nektarjuicen och det slutar med att de dricker några flaskor till.

Mitt i natten och alla andra har redan åkt hem. Men Brooke och Dylan hänger kvar, med all nektar i sig vågar de tänja på gränserna och alla dolda känslor de har för varandra dyker upp. Attraktionen de känt mellan dem har inte varit något Brooke inbillat sig, den är verkligen på riktigt. För första gången är Brooke förälskad... i en av sina bästa vänner.


Elin

Har väntat hela dagen på detta inlägget!
Sen kom jag på juste hon brukar uppdatera kl 20;00 ibland
Tack för detta fina inlägg!:)

Svar: Haha jaså! Ja, jag har tidsinställt varje dag klockan 20 :D
"Kaka"

Violassims

Jäääklars vad bra du skriver!! Och tar kort!
De kommer få grymt fina barn om det blir dem :D

Svar: Taaack :D
"Kaka"

Carro - en alternativ bloggerska

Ooooh så fina ihop :') Kramisar Carro

Emma

Är det inte Blake som ska vara denna generation?

Svar: Nej, jag väljer ju själv. Hur menar du? :)
"Kaka"

Linnea

De passar bra ihop <3

Elzzor

Hej! Vill inte verka otrevlig, men har du laddat upp Brooke och Blake på exchange än?

Och en fråga till, du har ju spelat ganska länge på Brooke nu, har du normalt antal dagar som ungdom eller brukar du få barn med dina simmar när de är vuxna? Undrar bara.

Svar: Du är inte alls otrevlig! :) Jag har tyvärr inte lagt upp dem då det inte fungerade att exportera dem. Glömde helt bort att meddela dig, förlåt!

Jag har ungdom inställt på det vanliga men spelar väldigt intensivt, gör mycket på en gång! Brooke är alltså ungdom fortfarande :)
"Kaka"

Anonym

På den sista bilden, blir de så när de är "romantiska" eller är det en "pose" man laddar ner? Isåfall, vart har du laddat ner den?

Svar: Det är poser. Har svarat på vart man kan ladda ner just det posepacket i ett WCIF-inlägg tidigare. Här hittar du det: http://simsing.blogg.se/2013/october/wcif-sensual-pose-pack.html :)
"Kaka"

Emma

Jag menar att det är väll den förstörda simmen som ska vara nästa generation

Svar: Nej, det spelar ju absolut ingen roll. Jag kör ju inte efter några regler och gör därmed som jag vill :) efter mina egna regler som jag har i huvudet :)
"Kaka"

Emma

Ok

Elzzor

Okej, synd. Vill bara veta, kanske är lite efter; Kommer det alltså inte funka eller skulle det någon gång vara möjligt att få de till exchange?

Tack för att du har tagit dig tid att svara på mina frågor och hoppas att jag inte är tjatig.

Svar: Det fungerar alltså inte och är därmed ganska tveksamt att jag får upp dem på exchange, speciellt nu när jag redan bytt utseende och att de snart åldras till vuxna. :)

Har ingenting emot att svara på dina frågor! Hjälper gärna till :)
"Kaka"

Olivia Jappz

Hej Hej Kaka! (Just nu har jag ställt in ett litet eget namn som jag kommer ha på alla inlägg jag kommenterar på, så man kan känna igen mig. c;) Det jag tycker är lite konstigt med den posen, på sista bilden (har kollat på sidan där man installerar posen och det är samma sak där) är den där konstiga minen på tjejen. Det går liksom inte förklara så mycket.. Men den ser lite "sexuellt" ut. Hehe, jag vet att jag förklarar dåligt. Men minen är det som jag hela tiden fastnar i när jag ser poserna.. Hehe. Hoppas någon förstår mig och håller med mig iaf.. :p Älskar verkligen din blogg, kaka! (:



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?