Evans - Kaxig för sin ålder

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Det finns ingen syssla Dylan älskar mer än att laga mat - och pizzaugnen måste vara hans favorit. (Efter mycket slit har jag äntligen fått pizzaugnsjäveln att fungera) Tidigt på morgonen bakar han bröd åt Brooke och Cassie. Lukten av nybakat bröd fyller hela huset!


Cassies onda egenskap får ofta utspela sig i små hyss och fällor. Hon hade tillexempel gömt några pruttkuddar i soffan och det gjorde pappa Dylan fly förbannad. "Nu får du allt se till att hjälpa till här hemma, Cassie!... och inga mer bus! Då får du utegångsförbud!"


Resten av helgen sitter Cassie bara i vardagsrummet och tjurar.

Och när det äntligen blir måndag vågar Cassie sig ut! Hon tar med hunden Luigi på en kort promenad runt staden. Trots att Cassie fortfarande är väldigt liten så är hon kaxig och modig för sin ålder.


Ida

Hur fick du pizzaugnen att funka? Jag har försökt massor, men hittar inte hur man ska göra :( Snälla hjälp!

Svar: Hej! Ursäkta för sent svar. Jag var bara tvungen att ladda ner en ny ccmerged-fil. Du kan läsa mer om det här, samt ladda ner den: http://nonasims.wordpress.com/2012/05/17/dcbackup-ccmerged-package-and-your-premium-content-items/
"Kaka"

I ♥ Sims!

Hej. Jag undrar också hur du fick pizza ugnen att fungera. Jag undrar även vart du fick den ifrån.
Tacksam för svar!♥

Svar: Hej! Ursäkta för sent svar. Jag var bara tvungen att ladda ner en ny ccmerged-fil. Du kan läsa mer om det här, samt ladda ner den: http://nonasims.wordpress.com/2012/05/17/dcbackup-ccmerged-package-and-your-premium-content-items/
"Kaka"

Stephanie, Othersims

Skulle du göra en sim till Adam (dejtingannonsen) ? behöver veta snarast! Glad Påsk och Kram på dig! :)

Svar: Jag hinner nog inte göra en, tyvärr :(( är nämligen upptagen hala dagen idag.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?