Evans - Festligheter

| Postat i: TS3: Familjen Evans

En helg blir Brooke och Dylan bortbjuden på fest hos Brookes storebror Blake och hans man Erwin. De tackar glatt ja och ordnar barnvakt åt dottern Cassie.


Även Jun är där! Brooke och mamma Jun pratar som om de inte träffat varandra på år och dagar trots att de sågs för någon dag sedan.


Dylan passar på att utnyttja Blake och Erwins bubbelpool. Han hinner även inspektera sin fot väldigt länge innan han inser att det är vinter och faktiskt är kallt ute, trots det varma vattnet. Blake hinner även blotta sig för alla festens besökare...


Trots att Dylan och Brookes förlovning redan är officiell vill han ta reda på hur Brookes mamma Jun känner. Han ber om Brookes hand och får självklart moderns godkännande. Jun vet ju redan om det, men är ändå lättad över förfrågan.

När småtimmarna börjar komma kramar Brooke sin storebror för ett hejdå. Barnvakten de anställt kan ju inte vakta Cassandra hela natten. 


Elin

Hej,jah bara undra om du kunde få med en bild på blake's & Erwins barn.Om du har tid alltså :)

Ines

Wcif Blakes hår?

Svar: Ledsen, men jag hittar det tyvärr inte just nu. Hittar jag det senare gör jag ett inlägg om det :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?