Evans - Cassies födelsedag

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassies födelsedag är äntligen här och det firas med en familjedag på stadens aktivitetstomt Fun-o-Rama. Det yngsta barnet Damon blir istället passad av sin morbror Blake, Brookes storebror. 


Och medans maken och dottern bowlar passar Brooke på att tämja den mekaniska tjuren. Det går förvånansvärt bra och hon håller sig klar hela tiden, trots att det många gånger ser ut som om hon ska flyga av och bryta alla ben i kroppen.


Dylan som egentligen är hyfsat bra på att bowla låter sin dotter vinna. Det är ju trots allt hennes födelsedag och då skulle det väl inte vara särskilt roligt att förlora, eller? Cassie tycker att hennes pappa är bra iallafall, det finns nog ingen som ser upp till sin far lika mycket som Cassie gör just nu.

I slutet av kvällen växer Cassie upp till en riktigt snygg tonåring. Vad tycker ni, är hon mest lik sin mamma eller pappa? Eller kanske någon gammal släkting långt bak i släktträdet?


Violassims

Jag tycker att hon är en riktig snygg blandning av sina föräldrar! Inte speciellt lik någon utav dem, utan verkligen fått 50/50 :)

Saga

Å, vad fin hon blev som tonåring. Jag tycker hon är ganska lik sin mamma ;P

Carro - en alternativ bloggerska

Hon har sin pappas ansiktsform och sin mammas ögon samt näsa :) Kramisar Carro

CHAOS

Åh, vad fin hon blev! :-)

Linnea

Jag tycker hon har fått sin mammas ögon och hår och hennes pappas mun :)

Isabella

WCIF Cassies ögonfransar? :)

Rolo

Jag tycker det ser ut som om Cassie fick en väldigt rolig födelsedag! Lik sin mamma också, som brukar synas mer när barnen blir tonåringar :D

Summer Sims

Vad fin hon blev! Tycker hon blev mest lik sin mamma :)

Ella Riverfall

Sin pappas ansiktsform och sin mammas hår och ögon

Em

Hej!
Jag har precis gjort en ny blogg: http://sidanomsims.blogg.se
Behöver besökare och tänkte att du kanske skulle gilla den då den handlar om Sims, så ta gärna en titt :)

MVH Em ♥

Felicia

Hej, jag har en fråga som jag hoppas att du kan hjälpa mig att svara på! Ofta när jag laddar ner simmar från The sims 3 exchange följer kläder jag inte vill ha med och oftast så kan jag radera de jag inte vill ha genom att avinstallera dom. MEN vissa saker finns inte med i listan över installerade föremål och går inte att avinstallera. Hur gör jag då för att få bort dem? Kan jag ta bort tex klädes plagg direkt i spelet? Jätte tacksam för svar! :)

Svar: Du kan inte ta bort dem direkt i spelet, utan måste alltid radera dem via launchern. :)
"Kaka"

rebecca

kan du göra s man kan ladda ner cassie, hon vart sjukt fin och skulle vilja ha henne i mitt spel

Svar: Jag kanske kan göra det senare, någon gång när jag orkar öppna mitt spel :)
"Kaka"

Kiwi

Hej! Jag undrar vad du heter på The Sims 3.com? Får man lägga till dig som vän? :-)

Svar: Jag heter Carroeb där :) Bara att adda mig! :)
"Kaka"

Emma

Bor Evans i storybrook country? Isåfall var ligger Fun-o-rama?

Svar: Fun-o-rama är en allmän tomt jag laddat ner. Googla så hittar du den :)
"Kaka"

Julia

Vilket skin har Brooke? Och vad har Cassie för ögonfransar? Eller ja makeup? :)

Sara

Så himla mysig födelsedag! Tycker att Cassie blir mer och mer lik Brooke för varje dag som går. Ser absolut inslag från Dylan men Brookes gener slår igenom mer. :) Ska bli intressant att se vad Cassie blir för tjej nu när hon är tonåring. :)

Sagisen

Va fin hon blev!!! Jag älskar din blogg och kollar på den varje dag! Men jag blev förbannad på en grej. Det har inte kommit nya inlägg på superlänge!!!
P.S. Älskar din blogg!! 😄

MVH Sagisen

Svar: Man orkar inte blogga 24/7 du vet. Nu har det kommit nya inlägg iallafall, och kul att du gillar bloggen!
"Kaka"

Anonym

Det var rätt så länge sedan du uppdaterade, tycker du är sjukt bra men tycker det ska vara lite bättre uppdatering..

Svar: Ja, men jag har tyvärr inte så mycket tid till att spela längre. :)
"Kaka"

Anonym

Hur kan du få så mycket simpoints på thesims3.com? Du har ju köpt så mycket

Svar: Jag köper dem eller så har jag fått dem i present.
"Kaka"

Anonym

Hur kan du få så mycket simpoints på thesims3.com? Du har ju köpt så mycket

Svar: Jag köper dem eller så har jag fått dem i present.
"Kaka"

Anonym

Hur kan du få så mycket simpoints på thesims3.com? Du har ju köpt så mycket

Svar: Jag köper dem eller så har jag fått dem i present.
"Kaka"

Anonym

Såå fin hon blev! Älskar att hon fick en blandning av föräldrarna!

(har startat en ny blogg! Läs gärna:)

Svar: Du har inte länkat den.
"Kaka"

...

Gör en nedladdning för familjen Evans hus! Skulle bli så glad och det är nog inte bara jag som skulle vilja det:3

Http://simsmore.bloggo.nu

Sååååååååååååååå snyyyyyg! Älskar henne! Tror min nya favvo ;)

(Läs gärna min nya blogg;)

Hanna

Kan du göra ett inlägg med snygga och realistiska ögonbryn, ögon och skintones? Sedan har jag en snabb fråga, jag vill ha realistiska läppar (inte glans eller så), hur gör jag? Finns det speciella skintones?

Sedan skulle tatueringar vara trevligt om du hade tips! :)

Anonym

Länka gärna håret, piercingen och ögonfransarna! :>

Hedvig Mcfield

Tycker att hon är ganska lik hennes Mormor!

Svar: Ja, det är sant! :)
"Kaka"

Carolina

Hej! Det fanns en en länk som man skulle trycka på i fall det här inte rör detta inlägget, men den funkade inte, så jag skriver har istället! Jag har länge letat efter bebis grejer. Gåstolar, gunga och så vidare, vet du vart man kan hitta det?

Svar: Länken fungerar då för mig. :) Kolla gärna i mina kategorier, WCIF eller Downloadstips så kanske du hittar!
"Kaka"

siimsbloogg

Din blogg är verkligen jättebra!
Ville bara säga att jag har länkat dig i min blogg, så jag undrar om du kan länka mig? :)

Svar: Jag ser att du inte varit aktiv på länge, så nej tyvärr. Återkom när du börjat blogga igen! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?