Evans - Cassandra

| Postat i: TS3: Familjen Evans

I och med graviditeten bjuder Brooke över sin storebror Blake, hon är långt gången och det kan vara dags att föda när som helst. Dylans systrar är också bjudna och är riktigt glada över att få ett brorsbarn.


Plötsligt står Brooke och hoppar, viftar med armarna och skriker rakt ut. Tydligen har vattnet gått och plötsligt är det dags att föda! (Var inte alls beredd på att hon skulle föda, trodde det var två simsdagar kvar, men icket).

Efter en kaotisk natt på sjukhuset föds en flicka som får namnet Cassandra. (Ni som följt bloggen länge vet att skaparen av familjen Evans hette just Cassandra).


donna

WCIF: vad hittar man brookes tröja den är så snygg föresten jättebra blogg tittar in varje dag.

Svar: Vad kul att du gillar bloggen! Jag har gjort ett inlägg angående Brookes tröja nu :)
"Kaka"

Tilda

Gud va kul med en till Cassie, haha! :D

josefine

Hur har du fått bebisen i kläder istället för i en filt?

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu :)
"Kaka"

dite

men åh vad längesedan det var jag spelade sims, ska definitivt göra det nu, så galet roliiigt!

Manda

Laggar aldrig din familj? :) Du har ju spelat såå länge på den mina familjen laggar typ efter 1 generation :/

Svar: Nej, det laggar inte alls. :) har du provat rensa cache och liknande innan varje gång du öppnar spelet?
"Kaka"

Manda

Laggar aldrig din familj? :) Du har ju spelat såå länge på den mina familjen laggar typ efter 1 generation :/

Svar: Nej, det laggar inte alls. :) har du provat rensa cache och liknande innan varje gång du öppnar spelet?
"Kaka"

Jag

WCIF bebisens kläder? Så himla sött ju! <3

Svar: Svarat på det i ett inlägg nu! :)
"Kaka"

Rolo

Spännande att se henne när hon växer upp, vem vet, hon kanske blir superlik Cassie? :D

Linnea

Va söt hon är!

Ines

WCIF Blakes hår? Vad har Cassie för egenskaper?

Svar: Hittade tyvärr inte Blakes hår. Cassie har egenskaperna geni & soffpotatis :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?