Evans - Blandade egenskaper

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke arbetar hårt och allting blir genast mycket roligare när det man jobbar med är kul. Brooke har nu uppnått nivå inom journalistyrket och är numera chefredaktör. Hon har ett stort kontor på jobbet och tjänar en hel del!


Cassie är pappas lilla flicka! Dylan är ju egenföretagare och är därmed alltid hemma. Att ta hand om sin dotter och se henne växa för varje dag som går värdesätter Dylan mer än något annat.


Hembiträdet familjen Evans anställt gör inte sitt jobb och får sparken. Istället för att städa huset går han och rotar i kylen efter något att äta, sätter sig och ser teve eller står och gör ingenting. Ett sådant hembiträde bör ingen ha!


Cassandras födelsedag smyger sig på och plötsligt är hon ett barn. På morgonen firas det såklart med tårta och lite presenter! Brooke har redan hunnit åka till jobbet, synd men vanligt.

Cassandras egenskaper är lagomt blandade. Hon är en soffpotatis, ond och ett geni. (Jag slumpar alltid egenskaperna).


Violassims

Vilken rolig blandning av egenskaper att spela med! :d

josefine

Var hittade du cassies badkar?

Svar: Det är från The Sims 3 Store, du hittar det här: http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?productId=OFB-SIM3:59921
"Kaka"

Anonym

Hur kan du få så mycket simpoints?

Svar: Simpoints, i store? Jag har antingen köpt dem eller fått dem i present :)
"Kaka"

Linnea

Vad söt Cassandra är! :3

Sandy

Sv: Såg det. Men jag hittade som sagt den där sparfilen på ett gammalt usb, så tog upp det spelet igen eftersom jag ville testa på att ha en ranch.. men vet inte om jag ska göra något med det dock - var tråkigare än jag trodde haha.

Louise

Tycker Brooke är jättelik Jun på vissa bilder!:D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?