Evans - Al Simhara igen

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke besöker Al Simhara ännu en gång, dels för att klara mer uppdrag men även för att utforska mer gravkammare. Hon ska utforska varje land tills det inte finns mer att utforska!


Brooke har verkligen fått kämpa när hon är ute på sina uppdrag. Ofta måste hon hacka sönder massa småsten eller dyka i djupa brunnar.


Hon fick att plocka eldfrukt som uppgift för en lokalbo som inte vågade sig ner i gravkammaren. Lite extra frukt tog hon med sig så att hon kan ge till Erwin sen, han gillar ju det här med trädgårdsarbete.






Recept och olika böcker köper Brooke också, kan ju vara bra att ha i framtiden! 




När Brooke inte har något att göra bestämmer hon sig för att åka till Al Simharas kyrkogård för att utforska mausoleet. I katakomberna möter hon förvånansvärt en björn som hon sedan slåss med!

Sista dagen i Al Simhara och Brooke kan inte hålla sig borta från att utforska alla grymma gravkammare. Om bara en timme kommer taxin och hämtar henne men hon "ska bara utforska liiiite till"... 


Elzzor

Finns Brooke, Blake, Erwin, Elijah eller Jun att ladda ner på exchange? Blir så sugen på att spela sims när du skriver, men hakar alltid upp mig på simmarna...

Svar: Nej, tyvärr inte. Men om du vill kan jag iallafall lägga upp min nuvarande version av Brooke & Blake? :)
"Kaka"

Elzzor

Det skulle varar jättekul! Hoppas det går bra på exchange, är det enda som funkar för mig. Tackar även för snabbt svar:).

Svar: Jadå, ska försöka ordna det imorgon :)
"Kaka"

Frida

Hej! Längtar efter Adkins-inlägg :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?