The Sims 3 har slutat fungera

| Postat i: Allmänt
Hej! Jag tänkte bara informera er om att mitt sims har börjat krascha samt be om ursäkt för den kassa uppdateringen. 

Detta är första gången mitt spel har strulat till sig på riktigt. Jag tror jag vet hur man fixar det men jag har varken ork eller lust att fixa det just nu. Det är riktigt tråkigt att just detta ska hända när jag har som mest simslust och verkligen vill satsa på bloggen. Jag ska försöka åtgärda detta problem så fort jag surat och tjurat färdigt. :-)


emelie

Har du också råkat ut för skiten nu :( Jag hoppas du kan fixa det och att det är återkommande som det är för mig :)

Emma

Nej gud vad trist! Hoppas det fixar sig snart!
Men du, om du vill vara aktiv på bloggen: fixa nerladdnings tips på mods, sliders, kläder, hus, poser osv! :D

Rolo

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! När man just ska börja simsa så händer det :/

elin

vet du varför det kraschar? tänkte för mitt har också slutat funka alldeles nyss.. det går inte att starta liksom, allt blir svart och så måste man starta om datorn... har du koll på sånt?

Svar: Jag fixade problemet samma dag som jag skrev inlägget, som vanligt så googlade jag bara och hittade hjälp direkt! Här: https://help.ea.com/article/dep-settings-for-sims-3-on-vista-and-windows-7 :)
"Kaka"

Tilda

Sånt blir man rätt lättretad på, men det som hänt för mig för ungefär en vecka sedan är att mitt sims inte går igång alls.. När jag startar det i startprogrammet så startas inte ens spelet, så jag är väldigt less på det hela.

Simmarsmulan

Åh vad skönt att du fixat det!

Siri

Hoppas det fixar sig, så jobbigt när det inte vill fungera! :(

Svar: Jag fick det att fungera samma dag som jag skrev inlägget. Har dock ingen lust att spela längre :(
"Kaka"

Anna

När kommer du att börja blogga igen? Saknar dina inlägg :)

Svar: Hej! Jag vet faktiskt inte, har tyvärr ingen simslust :(
"Kaka"

Madelene

Saknar dig, börja blogga igen tar aldrig bort denna blogg från mina favorit för du är så sjukt bra bloggare KOM TILLBAKA<3

Anna

Okej vad synd :(

anonym

snälla sluta inte blogga!!!!

Jossa :)

Jag vet den känslan när man inte har lust att spela :( Har haft den i 1 månad nu, men hoppas DU får Simslusten tillbaka snart! Saknar dina inlägg ^^

Anonym

det har gått 1 månad och två dagar nu ;-;



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?