PGC Falk - Generation 1 - Del 3

| Postat i: TS3: PGC

Luna lagar inte mat själv, utan låter sin livs kärlek göra det istället.


De här simmarna kan inte vara mer kära i varandra. När Lennon kommer hem efter en sen dag på jobbet slänger sig Luna i sin pojkväns armar.




Luna har mått lite illa de senaste veckorna. Att sola lite ute på bakgården kanske gör saken bättre.

Illamåendet visar sig vara en oplanerad graviditet. Varken Luna eller Lennon gillar barn, hur ska de kunna ta hand om ett litet liv? Hur ska Luna nu kunna satsa på karriären när hon kommer tvingas vara hemma och vila? Det här var inte livet Luna ville ha...


Björkenstein

Hur kan man få en oplanerad graviditet? :o

Svar: Det kan man inte, du hör ju själva plinget när en sim blir gravid. Jag låtsas bara att det är oplanerat när jag skriver :)
"Kaka"

Annika

Kan du skriva ett inlägg om hur man tar snygga bilder i Sims? :)

Svar: Absolut! Jag kan göra det när jag kommer hem från min klassresa igen, jag åker nämligen imorgon och kommer bli borta en vecka. Så någon gång i framtiden ska jag försöka göra ett sådant inlägg! Är det något speciellt du vill veta? :)
"Kaka"

Annika

SV: hur man ska fota i spelet så det inte blir fila kantiga linjer på simmarna, hur man får en intressant bild, och redigering av bilden :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?