PGC Falk - Generation 1 - Del 2

| Postat i: TS3: PGC

Luna & Lennon har sålt Lennons dyra, enorma hus. För de nästan 100.000$ simdalerna de fick köpte det ett lite mindre hus. Det ligger inte lika centralt med båda har fortfarande nära till sina jobb.


Luna jobbar riktigt hårt och har redan fått en befodran. Hon är en riktig karriärskvinna och vill aldrig sluta jobba.


Lennon är även han en som satsar på karriären. Han jobbar inom matlagning och är riktig duktig, han har dock några konkurrenter han ogillar. Bland de egenskaperna han har är matlagning, gröna fingrar och ambitiös de som är starkast.


Med det överflöd av pengar de nu har tyckte Lennon det var en bra idé att köpa lite nya böcker. Nya recept, böcker om karisma till Luna och lite spännande historier.


Lilla valpen Saffran trivs med sina nya ägare och med det nya huset.

You know what that look means.


Alice Nilsson

VAD KUL MED EN SERIE! :D

Annika

Sjukt fin simsblogg :) Du har precis fått en ny läsare!

Svar: Oj, tack så mycket!
"Kaka"

Lina

Kan väl också passa på att lämna ett avtryck. Började läsa din blogg för nån vecka sedan och gillar den asmycket! Luna är superfin btw :)

Svar: Åh, jag blir så glad när ni läsare skriver sånt här! Tack så mycket!!! :')))
"Kaka"

Stephanie, Othersims

Hon har verkligen sjukt snygga drag i anisktet! :D

Svar: Åh tack! Blev inte riktigt nöjd med henne egentligen :)
"Kaka"

Linn

Jag älskar din blogg! Och läser den dagligen.. Kan du lägga in serie delar oftare? :)

Svar: Vad kul att du gillar bloggen! Uppskattar det! Jag har tidsinställt så det kommer upp ett inlägg varje dag. Men nästa vecka kan jag ordna mer inlägg! :)
"Kaka"

Ella

Super bra blogg!!
Hur får du så otroligt bra grafik?

Svar: För att du ska kunna ha bra grafik krävs det EN BRA DATOR och ETT BRA GRAFIKKORT! Och vad kul att du gillar min blogg, tack så mycket <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?