Evans - Universitetet

| Postat i: TS3: Familjen Evans
 
Och så var det dags för tvillingssystrarna att åka iväg till universitetet! Cornelia kommer att börja med att studera konst eftersom att hon fått +6 poäng i konst. Hon vill ju jobba inom matlagning när hon studerat färdigt. Ambitiösa Chanel däremot har fått +6 poäng i både Forskning & Medicin samt Teknik. Hon ska börja prova på Forskning & Medicin för att se om det passar henne.


Stephanie, Othersims

Alltså du är superduktig på att redigera! dina bilder bli så fantastiskt fina! :D

Svar: Men va? Det är ju dina som blir så fina! Men jag tackar så mycket!Jag gör ju knappt något med mina bilder, haha :D
"Kaka"

Rolo

Kul med Universitetet :D

Stephanie, Othersims

Skämtar du? haha.. Utan att överdirva så har jag haft dina bilder som en "förebild" :D

Tilda

Är det bara jag eller är Chanel en blandning mellan Julie och Chandell? :D

Simslove

Det ska bli kul att följa dem när dom går i universitetet :D



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?