Evans - Första skolveckan

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cornelia är den som tvingar stiga upp först, det är hon inte särskilt glad över. Hon har inte hunnit äta frukost eller hitta några varmare kläder som passar tjugo minusgrader.


När det är Chanels tur att gå på sin första föreläsning klagar hon inte alls. Hon är hur ivrig som helst och ställer alldeles för många frågor!


Chanel blir förförd och kär i grannpojken Scot. Vad hon inte vet är att det går en massa rykten om vilken player och hjärtekrossare denna mannen är. Stackars söta Chanel.


Hennes vän och nördkompis.


Systrarnas rumskompis Jeremy bidrar inte bara till billigare hyra, han älskar att spela tv-spel precis som Chanel! Inte skulle man kunna tro att den fokuserade och lugna Chanel spenderar kvällarna med att skrika på tv-spel.


Cornelia bråkar med en snögubbe.. allt pluggande har gjort henne så stressad att hon måste ta ut sin ilska på något, om det är en snögubbe eller livs levande varelse spelar ingen roll.


När hon tagit ut sina aggressioner går hon ner till cafét för att ta en kaffe. Det kryllar av killar där, vilket Cornelia inte har något emot. Där träffar hon Harold Assange, de har mycket gemensamt och verkar passa väldigt bra ihop. Men Cornelia vill vara riktigt säker på att någon är "den rätte" innan hon hoppar in i något seriöst dejtande.


Chanel däremot är så dödligt förälskad i Scot. Ryktena om vilken tjejtjusare han är har inte nått henne ännu.


Cornelia smyger iväg på juicefest hos Harold. Natten slutar med att hon dricker lite för mycket och alla hennes hämningar är som bortblåsta. När hon ska cykla hem igen kysser hon Harold i stundens hetta. Direkt deras läppar möts inser hon att detta inte är något hon kan sudda ut, hon kan inte låtsas som om det inte har hänt.

Chanel och rumskompisen Jeremy märker knappt att Cornelia varit borta hela natten. Det är tidig fredagmorgon och dags för tentor. Chanel värmer nudlar i mikron, hon är vegetarian och vill inte alls ha frukosten som Jeremy ska göra.


Anonym

Cornelia och Chanel är jätte coola och speciella systrar! Och ditt skrivande är jätte bra! :)

Lina

Hur tusan kan två simmar bli så otroligt snygga?! Båda två är helt ärligt de finaste jag sett!

Rolo

Stackars Chanel :/ Hoppas det slutar bra för henne ändå!

Smiley

Älskar deras kläder! Vart hittar du kläder till dina simmar? Väldigt välskriven och bra del!

Svar: Alla kläder, möbler hår osv jag hittar postar jag sen i den här kategorin: http://simsing.blogg.se/category/downloadstips.html :) Och tack så mycket! <3
"Kaka"

Ida

Var har du hittat spotlightsen som sitter på väggen bredvid sängen? Har letat efter såna!

Smiley

Tack för svaret!

Yohanna Svensson

Åh, jag gillar inte the sims 3, men jag älskar hur grafiken är grym. jag är en the sims 2 nörd, men jag vill egentligen ge the sims 3 en ny chans fast då vill jag ha alla expasioner osv. Funderar på att ladda ner det, skulle isf göra samma som med tvåan att ladda ner as mkt möbler och kläder osv. Vi får se ;)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?