Downloadstips - Husbåt

| Postat i: TS3: Downloadstips
Jag kan väl inte vara den enda som desperat har letat efter färdiga husbåtar? Det finns inte så många.
Därför täntke jag nu tipsa er om den här båten. Klicka på bilderna eller "ladda ner" för att se mer.


Sara, Simsdeluxe

Jag har tipsat dig om massor av husbåtar på forumet, kolla där! :)

Svar: Oj, har inte sett det! Tack så mycket hörru!
"Kaka"

Sandra

Supersnygg! Men innehåller den något custom content? :)

Svar: Ja! Både storecontent och CC. Det står på nedladdningssidan :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?