Provade spela i Midnight Hollow

| Postat i: Allmänt
För någon vecka sedan gav jag mig på att spela lite i den nya store-världen Midnight Hollow. Jag var så exalterad och har längtat till att få göra det... men jävlar, vad besviken jag blev. Denna stad var ingenting för mig eller my way of playing. Staden i sig är fin och väldigt bra gjord men jag störde mig verkligen på att allting var så löjligt placerat, det är alldeles för proportionerligt, det är för rakt och fint. 

Befolkningen och själva storyn är hur grym som helst men jag fastnade ändå inte för det. Man skulle kunna göra riktigt bra stories med den här staden som grund. Jag hade så många idéer men nu har jag inte alls lust att genomföra dem. Undrar om jag gillar Dragon Valley bättre... kanske får prova det.

Har ni provat Midnight Hollow? Vad tycker ni om det? 



Tilda

Åhh! Köpte du det elr kommer det med. Jag vill spela!

Emma

Jag tycker inte att den verkade så kul att spela i, så ska inte köpa den! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?