Evans - Första terminen avklarad

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Första terminen på universitetet är avklarad och det är dags för systrarna C att åka hem. När de skriver in sig på nästa termin ska de även flytta in till en studentkorridor. Det är dyrt att gå på universitetet och föräldrarna hemma i Isla Paradiso har väldigt ont om pengar. 

Cornelia och Chanel klippte sig nya frisyrer för att fräscha upp sig lite. Nu ska de spendera några veckor hemma med familjen, dels för att de saknat varandra men även för att tjäna ihop lite pengar så att de har råd att plugga vidare. 


Rolo

Kul att du är igång igen!

Sara, Simsdeluxe

Blir så himla glad och inspirerad när du bloggar! :))

Svar: Åh, vad kul! Måste säga detsamma för jag gillar verkligen dina inlägg :D
"Kaka"

Smiley

Vad kul med ett nytt inlägg!

Anna

vad kul med ett inlägg :D

Fredrika

Funkar ditt sims igen? Kul att du är tillbaka, hoppas jag! :D

Svar: Det har fungerat jättelänge men jag har bara inte haft någon simslust :D Haha :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?