Downloadstips - Nya Sunset Valley

| Postat i: TS3: Downloadstips
Hej! Jag tänkte ge er ett litet tips på en stad ni kan ladda ner. 

Jag antar att alla här har spelat i staden Sunset Valley, den allra första världen som kom 2009. Jag själv gillar den staden men har blivit så less att den inte förändrats med tiden... liksom, inga höghus osv. Sånt måste man alltid fixa själv och det har jag inte kunskaperna eller orken för att göra. Men som tur är finns det massor av nedladdningsvara uppdaterade versioner av Sunset Valley att ladda ner! Så jag ska tipsa om min favorit. Vill ni ladda ner staden hittar ni nedladdningsknappen längst ner i inlägget. Vill ni ser mer bilder gör ni det [hääär].

Måste varna er lite också.
Denna värld är väldigt stor och det krävs en hyfsad bra dator för att den ska fungera felfritt. Den är även gjord med alla expansionpacks upp till Semesterparadis. Du behöver inte ha alla EP's, staden fungerar ändå. Åtminstone för mig som inte har Övernaturligt tillexempel.

 


emelie

Åh! Det är min favoritstad, men jag har tröttnat lite på att den är samma sak! Ska kanske ladda hem den här om simset tillåter! =)

Svar: Jag spelar på det just nu och jag måste säga att jag älskar den här uppdaterade versionen! Här finns liksom allting... lägenheter, dykartomter, barer, husdjurs-grejer osv osv. Ladda hem det! :D
"Kaka"

emelie

Jag blev väldigt sugen på att ladda hem det faktiskt och flytta min senaste familj dit! Men blev lite osäker på hur den fungerar när man inte har semseterparadis? :O

Svar: Jag kan inte riktigt svara på den frågan... men om jag var du skulle jag iallafall försöka! Det är ju bara att ta bort det sen om det tokar till sig. :)
"Kaka"

Anna

Åh, ser ju asnice ut!
Jag älskar Sunset Vallet och spelar alltid i den världen även fast jag har alla andra haha, men känner att jag hittar bäst där.. Men vet dock inte om min dator pallar det även fast det är en speldator.

Svar: Det är ju alltid värt ett försök! Jag provar alltid, håller det inte så raderar jag det bara :)
"Kaka"

Sofia

Hej! Skulle du vilja göra en ny sim som jag kan ha som profilbild? Isf kan du väl mejla mig, för jag har nmligen ett par önskemål1

Svar: Har mejlat dig!
"Kaka"

Jossa :)

OH MAAH GAAD! Drömmer jag? Precis det jag önskade mig :') Har varken universitetsliv eller Semester paradis, men JAG MÅSTE LADDA NER DEN DÄR STADEN!! Tack för att du tipsade om den :D

Svar: Hoppas det fungerar då! Återkom gärna med svar i i vilket fall som helst :D
"Kaka"

Jossa :)

Förstås ska det krångla -__- Det står att spelet behöver en uppdatering, men det står att spelet har den senaste uppdateringen. Då jag klickar på "uppdatera" står det: Kan inte ansluta till Origin. Finns det något annat sätt hur man får den nyaste uppdateringen? ^^

Svar: Men nej vad jobbigt! Jag vet faktiskt inte... det går säkert på nåt vänster. Har du provat att googla? :)
"Kaka"

Jossa :)

Ja jag prövade att googla OCH NU LADDAR JAG NER SENASTE PATCHEN :D Nu måste det bara funka! Tack för tipset, igen ^^

Agnes

Hej! Vad bra tips! Men fattar inte riktigt hur man laddar ner den. Kan du hjälpa?

Misslisebell

Så himla bra stad allt finns och SKYSKRAPOR!$$$$$ Men jag vet inte
Hur man laddar ner saker :(((((((:((((((:((((((:(((((:(((((;((( Plzzzzz. HELP my

Svar: Vad exakt är det du behöver hjälp med? :)
"Kaka"

Sanna

Hej, igår laddade jag ner sunset världen, och gjorde precis så som man skulle göra. Men när jag loggar in så finns inte världen där, kan du kanske hjälpa mig?



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?