Evans - Changes

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Äntligen är Evans framme i det nya Sunset Valley. Sunset Valley som alltid har varit en småstad har nu uppdaterat sig till att ha lägenhetshus, hotell, hav djupa nog att dyka i och en massa arenor som artister kan uppträda i!


Och detta är deras nya hus! Ett gammalt men ganska nyrenoverat hus högt uppe med fin utsikt över stadens centrum. Två stora sovrum plus garage och vind som man kan bygga ut senare vid behov. Mycket stor gård som Chanel kan använda till att plantera alla sina växter.


Cornelia och Harold kan inte vara lyckligare. Och att Cornelia tillslut fick sin syster Chanel med sig var det som avgjorde det hela. Trots sin kärlek till Harold skulle hon aldrig kunna lämna sin tvillingsyster för någon annan.


Cornelia har mått illa länge och antog att det berodde på flytten, stress med att leta ett nytt jobb och alla möbler hon burit och pengar hon spenderat... men nu börjar hon istället misstänka att hon är gravid.

Cornelia kan inte somna om efter alla gånger hon kräkts, så hon sätter sig ute på baksidan, på gräsmattan för att se ut över staden. Nog var det ett bra val att flytta hit!


kiwi

Så bra, när kommer nästa del?

Svar: Det kommer upp minst en del varje dag :D
"Kaka"

SimsMixy

Snyggt hus :*

Anna

Nja, jag laddade ner den staden och det var ju på ett annat språk och det vart segt :/ Jag kör med originalet istället :D

Svar: Vad tråkigt... Staden har då inte gått segt på någon av mina datorer. :)
"Kaka"

Amanda

var kan man ladda ner världen ? ser sjukt kul ut :))))

Svar: Har gjort ett inlägg om det... du hittar det här: http://simsing.blogg.se/2013/october/downloadstips-nya-sunset-valley.html
"Kaka"

Ister

wcif huset!?

Svar: Jag har ingen aning tyvärr, var så otroligt längesedan! Jag misstänker att det redan är i den staden de bodde i :)
"Kaka"

Simsaren

Hur sätter man ut dykartomtar i ändra stad-läget?

Svar: Jag har ingen aning faktiskt... jag googlade och hittade resultat direkt dock, verkar dock som om det är väldigt krångligt: http://www.carls-sims-3-guide.com/forum/index.php?topic=16588.0
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?