Adkins - Hejdå Casper

| Postat i: TS3: Familjen Adkins

Casper och Emily åker till skolan tillsammans, bussen är lika tom som vanligt eftersom att bussen plockar upp dem allra först. 


Casper har ännu inte accepterat styvpappan Karl och orkar inte ens engagera sig i att bli vän med honom. Karl känner att han gjort allting men att ingenting fungerar. Emily däremot ser Karl som sin egen far och har gjort det enda sedan han kom in i bilden för flera år sedan. Casper anser sig vara nog självständig för att klara sig utan en fadersfigur... det har han ju alltid gjort.


Casper blir ungdom, tar studenten med toppbetyg och flyttar hemifrån! Det nya huset han köpt ligger väldigt centralt men ändå nära familjens hem. Att bo själv har han inga problem med, det ska bara bli skönt att börja vuxenlivet from scratch. Kanske tar han in en rumskompis någon gång så att det inte blir så ensamt. Eller så kanske han träffar en tjej, vem vet.


Elle och Karl är lika nykära som de var när de först träffades och passar på att hitta på lite galenskaper när Emily inte är hemma. Att ha myspys i en höstack var något nytt och inte deras bästa idé... men kul var det.

När Emily inte rider eller tävlar i kapplöpning busar hon med sina föräldrar. Den här gången var det Karl som råkade ut för Emilys hyss.


anonym

När kommer nästa del?

Svar: Jag vet inte riktigt, har inte så mycket lust till att spela. Så vi får se!
"Kaka"

emma

Kan vi göra ett länkbyte?

Svar: Absolut! Jag lägger till dig på en gång
"Kaka"

Siri

Hur redigerar du dina bilder så de blir så klara och skarpa? :)

Svar: Jag gjorde ett inlägg om detta för längesedan, om du hade använt sökfunktionen jag har på min blogg hade du hittat det. Här är det: http://simsing.blogg.se/2013/march/hur-jag-redigerar-mina-screenshots-2.html :D
"Kaka"

DailySims

Heey! SimsMixy här, men nu mera "dailysims", så om du orkar, byt ut Simsmixy länken till DailySims :)

Svar: Absolut, ska göra det!
"Kaka"

Esmeralda Silverforce

Jag har aldrig spelat The Sims, men blir grymt sugen då jag ser dina fina bilder! Önskar bara att man hade pengar så att man kunde köpa spelet och testa x)

Svar: The Sims är verkligen ett underbart spel. Tycker absolut att du ska prova om du får chansen. Ledsen för sent svar :)
"Kaka"

Life of Sims

Hej, jag undrar om det är så att du skulle vilja göra ett länkbyte med mig? Har en nystartad simsblogg och tänkte starta den med en 30 dagars utmaning. Tacksam för svar!

Svar: Hej! Jag har HELT glömt bort att svara på din kommentar. Förlåt! Självklart gör jag ett länkbyte med dig. Jag lägger till dig nu på en gång. :)
"Kaka"

Anonym

Jag menar inget elakt nu men har du tagit en Paus igen?

Svar: Mja, typ. Jag vet inte riktigt.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?