Adkins - Flytt

| Postat i: TS3: Familjen Adkins

När Karl flyttade in tog han med sig en hel del pengar, och tack vare arvet som Elle fick för några år sedan hade de nog mycket pengar för att köpa ett nytt hus. Huset är ett gammalt hus med lantlig och sparsam inredning. Det bodde ett gammalt par i det här huset innan familjen Adkins köpte det. Tre sovrum på övervåningen, två badrum, ett stort kök med matsal och ett litet vardagsrum. På husets bakgård finns det en nedgången lada som familjen tänker bygga om till ett pyttelitet stall där Emily kan ha sin framtida häst hon önskat sig. Huset kommer att renoveras så fort som möjligt.


Hunden Aya är glad över sitt nya krypin under trappen.


Emilys häst har äntligen kommit, precis i lagom tid till hennes födelsedag! Det är en otränad hingst som fått namnet Herkules. Inte ens tusen simdaler gick den här underbaringen för.


Några veckor senare fyllde Emily äntligen år. Emily blev lika snygg, om inte snyggare, än storebrodern Casper.


För första gången i hela hennes liv sitter hon på en hästrygg. Det går bättre än förväntat, hon och Herkules klickar direkt och trivs väldigt bra tillsammans.


Resten av familjen njuter av den somriga värmen på stadens sommarfestival.

...och Emily kämpar med att bli bra på det här med att rida. Hon är väldigt duktig för att vara en nybörjare och får mycket hjälp av bekanta på Aurora Skies hästranch.


Rolo & Ida

Skulle du kunna ta en rundtur runt hela gården? Tycker den ser väldigt fin ut!

Svar: Ja det skulle jag kunna göra senare :D
"Kaka"

Emma

Bygger och inreder du dina egna hus? Eller inreder du bara? :)

Svar: Oftast laddar jag ner hus, bygger om dom pyttelite och inreder dom sen själv :)
"Kaka"

Sara

Var har du fått hund "dörren" ifrån?
SÅÅÅ SNYGGT HUS!

Svar: Ledsen för sent svar, men jag hittar tyvärr inte vart jag fått den ifrån :(
"Kaka"

Sandra

Huset verkar såå mysigt! Har du byggt det, laddat ner det eller finns det redsn i Aurora Skies? Om du laddat ner det snälla lämna en länk!

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?