Universitetsstaden

| Postat i: Allmänt, Nyheter
Det lär inte vara någon nyhet för er när jag säger att jag älskar universitetsstaden. Helt underbart byggt! De allmäna tomterna är välgjorda och ligger på bra platser. Hela detta expansionpack vill jag bara ge en stor blöt puss. 



victoria

Ska ladda ner nu! Aaaah. Universitet har alltid varit mitt favoritspel (sen 2) så.. jag har mina förväntningar och som det ser ut verkar spelet vara bättre än dem!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?