Evans - Väntan

| Postat i: TS3: Familjen Evans
Förlåt för extremt dålig kvalla på dessa screenshots. Jag lekte i Photoshop och insåg inte förrän senare att jag råkades spara över originalbilderna. Sorry guys!



För varje dag som går trivs de mer och mer i Lucky Palms. Att flytta från St.Claire var en stor omställning med de har det nog bättre här! Gamle Julie har tagit pension och har inte mycket att göra om dagarna. Ibland kommer hon förbi på besök hos sina söner.

Saknaden av flickvännen Samantha är stor. Distansförhållande är inte det lättaste! Om någon vecka kommer Samantha vara färdigstuderad, då har hon lovat Adam att flytta in med honom. Adam längtar.


Medans kvinnan i huset fortfarande sover passar Aiden och Adam på att umgås lite. Adam berättar om flyttplanerna och att Samantha snart är färdigstuderad, att de då ska flytta. Aiden kan inte mer än vara glad för lillebroderns skull och säger att han gärna hjälper till med att söka efter ett hus.


Dagen innan Samanthas ankomst har Lizette en stor nyhet att berätta. Hon har fått reda på att hon är gravid! Hon och Aiden väntar sitt första barn! Vilken bra timing, nu när Adam ska flytta ut får de ännu mer plats i huset.

När Lizette nu ändå är ledig passar även hon på att hjälpa Adam med flytten. Det är inte mycket grejer som ska till den nya lyan, så flytten går smärtfritt och snabbt. Adam har nu ett eget hus på en brygga vid vattnet! Imorgon kommer äntligen Samantha med sitt flyttlass och flyttar in.


Hej!

Hur tar man självporträtt bilder med smartphonen??
Tacksam för svar!! :D

Svar: Jag har för mig att man måste nå nivå tre eller fyra med sportfånarna för att kunna göra det! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

hilda

Jag tycker att du ska fortsätta med Evans i Lucky Palms!Men Du får självklart göra som du vill!

Men jag har bara en fråga, Vet du vart man kan ladda ner lucky Palms gratis?

Svar: http://simsing.blogg.se/2012/july/lucky-palms.html
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?