Evans - Rumskompis

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Adam är en populär kille och har alltid tidigare kommit överrens med alla på campus, men inte den här gången. Av någon anledning kom dessa två killar och förolämpade honom och kallade honom för svikare, trots att det inte känner varandra. Den okände killen anklagade Adam för att vara självisk och tro sig vara smartare än alla andra..


Aiden har inte mycket att göra om dagarna längre, eftersom att han läste så många kurser han kunde förra terminen. Så nu hänger han mest på Stoffes Serier med resten av nördarna.


Oftast håller Adam i någon fest när det börjar närma sig helg, men den här gången är det bara han och storebror som umgås. Just like the old days.


På kvällarna skickar Adam oftast ett myspysigt sms till flickvännen Samantha som glatt kommer över och myspysar.


Lizette och Adam pluggar hårt. De har ju som sagt fler kurser än vad Aiden har det här året.


På grund utav pengabrist fick hushållet ansöka om en rumskompis. Den här tjejen heter Cindy Hong, är med bland rebellerna så att hamna i ett hus med två rebeller skadar inte. Hon betar nu en stor del av hyran!


Cindy's rum. (Nej, man kan inte styra sina rumskompisar)


Aiden spelar online med sina vänner.

Adam höll i en Juicefest och de hade så kul att polisen kom och avbröt det roliga. Det var nog lika bra eftersom att alla har sluttenta imorgon!


Therese

Varifrån har du fått Aidens hår? :)

Svar: Det kommer med Universitetsliv!
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Fredrika

Jag måste bara skriva en kommentar eftersom du skrivit till mig en del gånger på min blogg.
Jag älskar att läsa din blogg, speciellt din historia om Evans.
Det får mig att vilja fortsätta på min "historia" om Amelia typ, haha.
Fortsätt så!:D

Svar: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir! :'D
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

victoria

Hur läser man fler kurser? :)

Svar: Svar: Du måste helt enkelt läsa klart en och sedan bara ansöka på nytt, som du gjorde första gången eller om du vill byta så måste du hoppa av, åka hem och ansöka på nytt! :D Man kan som inte lägga till ett nytt ämne utan måste läsa klart ett först eller hoppa av. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?