Evans - Närhet

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Samantha är äntligen bosatt i Lucky Palms tillsammans med Adam. Den första dagen spenderar hon genom att bada, Adam är på jobbet så hon kände för att utforska den nya staden liten.


När hon känner sig redo ska hon söka jobb som konstnär, så kan hon jobba hemifrån. Samantha har alltid drömt om att vara bäst i författande och målande! Det är lite ensamt nu när hon är nyinflyttad och Adam jobbar. 

När Adam äntligen kommer hem kan de inte ta händerna ifrån varandra. All den saknad som byggts upp under tiden Samantha har studerat klart leder till en massa pussar och kramar. Närhet.


Caroline

Skulle du kunna tipsa om hus? Jag är så förbaskat dålig på att bygga hus och är ganska trött på de som redan finns i spelet. Gillar inte alltför stora hus, hellre lite mindre och mysigare varianter! :)

Svar: Absolut! Men vill du ha lite modernare hus eller spelar det ingen roll? Och vill du ha med Custom Content eller utan? Så kan jag se senare ifall jag hittar något!
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Caroline

Jag är lite för både modernt och lite omodernare så det spelar inte så stor roll. Helst inte allt för mycket CC men i alla fall en grund! :D

Svar: Ska se om jag hittar något! Inte säkert att det kommer upp ett inlägg idag, imorgon kanske :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?