Evans - Lizette flyttar in

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Aiden har äntligen fått glasögon. Nu slipper han få huvudvärk hela tiden! Extra bra är det eftersom att Aiden sitter väldigt mycket framför datorn, tv-spel eller uppfinner

Nu har även Lizette flyttat in! Aidens gamla tonårsrum gjordes om till ett lyxigt sovrum för två. Lizette är dock inte riktigt nöjd med rummet ännu, så det lär säkert göras om senare. Nu har Lizette lärt känna alla i familjen ordentligt, hon kommer redan bra överrens med Julie och är väldigt god vän med Adam. Allting gick lite lättare eftersom att hon känt familjen sen tidigare!


Fredrika

sv: jaa, håller med dig! Får jag inte spelet idag då, kommer jag bli jäkligt besviken.

Alicia

Kan du visa Lizette lite bättre ? Skulle gärna vilja se hur hon ser ut nu om du har gjort om henne lite :)

Svar: Jadå, det kan jag nog göra senare! Jag har dock inte gjort om henne, endast bytt kläder. Så hon ser precis likadan ut som han gjort förut!
Kaka - Simsing.blogg.se

Simsti - The Sims 3 blogg

Har inte riktigt fattat hur man färgar taket, man vinklar kameran uppåt, och sen? Sen undrar jag var du redigerar dina bilder, dem är så sjukt fina! :)

Svar: Det är lite svårt att förklara, vinkla kameran så att den ligger så nära golvet som möjligt, så att du kan se taket! När du ser takplattorna så tar du bara det golv du vill ha som tak och sätter det där, precis som du gör när du lägget golv
Jag redigerar mina bilder i Gimp! Och vad roligt att du tycker dem är fina, tack så mycket!
Kaka - Simsing.blogg.se

Simsgirl

Förlåt om jag skriver det i en kommentar här, men jag har ingen aning om hur man laddar ner Lycky Palms mm... Jag vill jättegärna ha dem! Snälla kan du visa på något sätt i ett inlägg eller något..

P.S Älskar din blogg!

Svar: Hur menar du, vad är det du inte förstår? Du laddar ner Lucky Palms från en sida som heter The Pirate bay.. men för att ladda ner det måste du ha ett program som heter Utorrent installerat. Har du aldrig laddat ner tex filmer eller liknande tidigare? Man gör nämligen precis likadant.
Kaka - Simsing.blogg.se

Fredrika

sv: Usch, vad tråkigt! :( Jag beställde mitt från cdon, så jag tror jag får det idag.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?