Evans - Lilla Sarah

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Samantha är en slabbig sim. Hon tycker inte det finns något fel med ett stökigt hus eller smutsiga toaletter. Det kan Adam störa sig lite på ibland, men i det långa loppet gör det inte så mycket. I framtiden kan de ju bara anställa ett hembiträde!


Eftersom att Samanthas mål i livet alltid har varit att bemästra målandet och författande så sitter hon mycket vid datorn för att jobba på skrivarfärdigheterna. Adam kommer ofta med idéer och förslag! 




Adam är ledig på helgerna och bestämde sig då för att besöka brorsan och hans familj. Det visade sig att storebror Aiden jobbade men Lizette och deras dotter Sarah var hemma! Adam kände direkt hur lyckan spred sig i kroppen, han har ju inte träffat sin brorsdotter på länge!


Sarah kände igen sin farbror och vinkade glatt till honom. (Ursäkta kass kvalla på dessa bilder).

Senare kom Aiden hem och var glad över att se sin bror på besök! Han skojade med honom när han såg hur bra han tog hand om hans lilla Sarah, "Kanske ska du också skaffa barn snart Adam!". Adam flinade bara åt honom, men tanken hade ju slagit honom förut. Adam är familjeinriktad och älskar barn. Han har bara inte vågat ta upp det med Samantha ännu.


Familjen Patori

Åå, jag älskar byxorna Samantha har!

Svar: Visst är dom snygga! Jag gjorde ett inlägg om det förut, så du kan ladda ner dem :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

SimsMixy

Vet du vad mappen "FeaturedItems" betyder? Den ligger i min thesims3 mapp, och kommer mina familjer/ CC åka bort om man ominstallerar Grundspelet?
Supersöt familj!

Svar: Featured Items mappen har att göra med store-items, som man kan köpa in-game. Du vet, de med den guldiga dollarsymbolen. Och nej, dina filer och så försvinner inte om du väljer att spara dem, det kommer upp en fråga innan du avinstallerar något. Om du svarar att du vill spara dina saker så kommer dina familjer och CC INTE fara bort. Men du kan ju säkerhetskopiera allting om du känner dig osäker.
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Fredrika

sv: Allvar? Shit vad coolt ändå, det visste jag faktiskt inte, tack eller vad man kan säga! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?