Evans - Framtidsdrömmar

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Aiden har nu blivit ungdom! Men den nya åldern kom tankar om universitet, framtiden och allt som hör till. Ska han vänta tills lillebror Adam är redo för universitetet eller ska han sticka iväg på en gång? 


De tankarna glömdes snabbt bort när han av ren slump tittade Lizette i ögonen. Städerskan som arbetat för familjen i flera års tid hade inte åldrats ett dugg. För något år sedan fick hon släcka en brinnande Aiden. De båda kände sig väldigt attraherade av varandra.

När klockan sedan tickade mot kvällsis och Lizettes arbetspass varit slut för längesen kysser hon plötsligt Aiden farväl och säger att de ses imorgon. Och att ses imorgon lär inte vara någon lögn! Hon städade ingenting idag, så huset är äckligt och stökigt. Aiden har aldrig gillat någon såhär mycket förut, så han kan knappt bärga sig. 


Våren har äntligen kommit till St.Claire. Snart är det även Kärleksdagen och Aiden funderar på att bjuda ut Lizette på en riktigt fin dejt.

..och med våren kom Aidens student! Nu slipper han allt som har med grundskola och gymnasie att göra. Om han vill så kan han nu söka till universitetet. Men det får nog vänta tills Adam också blivit ungdom. Och kanske kan även Lizette följa med om hon vill! 

 Som ni kanske märkt har jag nu bestämt för att bröderna Evans ska åka till universitetet tillsammans. Och jag tror att Aiden ska få lura med sig ragget Lizette också. Om jag har tur kommer mitt exemplar av Universitetsliv ramla ner i brevlådan redan imorgon. 


A

Så roligt att se att du börjat uppdatera mer om familjen Evans! :)

Simsti - The Sims 3 blogg

HAHAHA, dör typ när jag ser Julies face på första bilden! :D

sqlinda

Jag fattar ingenting nuu ? Varför står en annan aiden bakom den dära aiden på första bilden..

Svar: Vad menar du? Han som står bakom Aiden är ju hans lillebror Adam.
Kaka - Simsing.blogg.se



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?