Evans - Bröllop

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Bröllopsdagen är här! Istället för att ha en stor bröllopsfest bestämde de sig för att ha en privat ceremoni för sina närmaste familjemedlemmar och vänner.


Samantha tog såklart namnet Evans till sitt efternamn.


Och sedan var det dags att skära bröllopstårtan!


Samantha

Din blogg är så mysig. ^^
Älskar dessutom din historia om Evans! :D

Nellie

Ååh, så att man smälter! Samantha är ju urgullig!

Anonym

Hej!
Mina simmar har fått sitt betyg, men nu vill jag att de ska åka hem, hur gör jag det?
+ De har inte tagit examen än.
Ifall jag trycket på "Hoppa av universitetet" kommer de aldrig mer kunna åka igen? Eller blir det tvärtom?

Tacksam för svar! ;)

Älskar Evans ;)

Svar: Hejhej! Hoppas du ser att jag svarar här i kommentarsfältet. När de inte har tagit examen MEN fått sitt terminsbetyg (antar att de läst klart antingen en vecka eller två veckor) så kommer den en bil och hämtar dem på kvällen dagen efter! :) Du behöver alltså inte be dem hoppa av! Men om du någon vill att din sim ska hoppa av så JA den KAN söka igen ändå! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Caroline

Det vore jätte intressant att se hur du redigerar dina bilder osv. Jag få alltid lite halvkassa bilder! Kan du inte göra ett steg för steg inlägg? Älskar din blogg förresten! Av alla simsbloggar är du favoriten.

Svar: Ja absolut, det kan jag göra! Jag vet inte riktigt när jag känner att jag har tid och kan göra inlägget, men det lär komma upp någon gång i veckan. Och tack så mycket, det uppskattas verkligen! <3
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Fredrika

De är så fina tillsammans! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?