Downloadstips - Sängöverkast

| Postat i: TS3: Downloadstips


Jättesnygga överkast! Både i Package och Sims 3 Pack. 
 


Erika

Har laddat ner några överkast men mina simmar kan då inte lägga sig och sova i sängen då för att det är i vägen.. Finns det något sätt så man kan ha överkastet och så att simmarna kan sova ändå? :)

Svar: Bra fråga, för det har aldrig hänt mig. Mina simmar kan sova i sängen även om det finns överkast eller kuddar på. :(
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Emilia

Grattis simsing, du vann min utlottning på min blogg! Ditt vinnar-inlägg kommer så småningom men jag undrar om det är okej att jag tar några bilder från din blogg, t.ex. en bild på familjen Evans? Jag skriver såklart att det är dina bilder och inte mina.

Svar: Åååh, tack! <3 Jadå, det är bara att ta bilder! :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

misan

ser det inte fult ut när simmarna sover i en säng med massa kuddar igenom kroppen? Aja, det är jäkligt snyggt på dagaen.

Svar: Nja, det är ju klart att det inte ser snyggt ut när kuddarna går igenom simmarna. Men jag tänker att det inte spelar någon roll, det är ingen annan än jag som kommer se det eftersom att jag aldrig fotar när mina simmar sover ändå. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

Sara, SimsDeluxe

Tänkte.. du kanske kan ha lite PS-skola när du nu har noll simslust? Så stannar inte bloggen upp på samma sätt. Kanske visa hur du redigerar dina bilder eller hur man gör ett snyggt "outfit" kollage eller visa hur du gjorde din bloggheader.. Inte vet jag. Var bara en tanke som slog mig. :)

/Sara

Maja

Hej!
Var har du laddat ner den stora väggklockan du har i Familjen Evans hus?
Din blogg är super!

Svar: Hej! Jag kommer tyvärr inte ihåg. MEN jag ska kolla det så fort jag får tillbaka min dator. :)
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

mspwallinn

Jag kan inte använda dom det går inte att få den på sängen

Svar: Vad konstigt, det fungerar ju för mig!
Simsing.blogg.se - En blogg om The Sims 3

A L M A

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd! Blev det du? Gå in och kika och glöm inte att anmäla dej till nästa omgång!

http://almagreta.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2.html#comment

KramKram :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?